Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Питання про сутність митної справи та митного права розглядаються на першому семінарському занятті. Вступна тема навчальної дисципліни є складною і разом з тим важливою для подальшого успішного засвоєння правових засад регулювання окремих складових митної справи, безпосереднє здійснення якої покладено на службових осіб Державної митної служби України.

Здійснювані протягом відносно короткого часу дослідження правової природи суспільних відносин, що виникають у процесі переміщення товарів, предметів і транспортних засобів через митний кордон, потребують належної оцінки з боку юридичної громадськості та практичних працівників.

Відомо, що кожна галузь права має свій предмет і метод регулювання. Оскільки митне право явище порівняно нове і малодосліджене в правовій науці, виявлення особливостей його предмета і методу регулювання є досить складним, але в той же час актуальним завданням. Варто зазначити, що серед юристів відсутня єдність у питанні про те, чи існує самостійна галузь права – митне право. Дехто вважає, що мова може йти лише про митне законодавство. Інші фахівці думають, що можна говорити про митне право як про галузь (підгалузь або навіть один з інститутів) адміністративного права. Такі погляди цілком мають право на існування, як і концепція митного права, відповідно до якої воно розглядається як галузь права.

Творчий пошук щодо з’ясування місця митного права в системі права, співвідношення його з іншими галузями права, базових понять тощо відбувається на ґрунті загальної теорії права. Тому перше семінарське заняття вимагає від курсантів знань її вихідних положень. Важливими з огляду на це є праці: з проблем теорії держави та права – С.С. Алексєєва, з питань теорії правовідносин – Г.І. Петрова, Р.О. Халфіної, Ю.І. Гревцова. Безпосередньо проблемі місця та ролі митного права в системі права присвячено дослідження М.Г. Шульги, а також російських учених-адміністративістів Д.М. Бахраха та Б.М. Габричидзе. Готуючись до даної дискусійної теми, рекомендується ознайомитися з основними положеннями рекомендованого Міністерством освіти і науки України підручника С.В. Ківалова та Б.А. Кормича “Митна політика України”. Повноцінно дослідити питання митно-правових норм з погляду теорії та практики застосування можна на базі матеріалу, викладеного в спеціальній монографії В.Я. Настюка.

Головна увага на семінарі має приділятися роботі курсантів з нормативним матеріалом, зокрема з Конституцією, Митним кодексом України.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА | Завдання 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.