МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристики рівнів CLAСхема CLA
Тема 14. Основи дослідження цінностей (вартостей) Здатність задовольняти людські потреби. Особливості вартостей, пов'язані з соціальним життям: 1) Матеріальні цінності мають невидимий соціальний зміст; 2) пов’язані із соціальним життям; 3) є трансперсональними; 4) переважно є трансперсональними; 5) виконують функції стандартів поведінки, регулятора суспільної діяльності, 6) існують у вигляді зразків, схем ідеалів. Ієрархія вартостей дуже важлива для футурології і ще для чогось. Науково-обгрунтована класифікація вартостей: 1) економічні (капітал, гроші, ресурси, товари, послуги); 2) політичні (влада, повноваження), можливо ще правові; це були утилітарні вартості (ті, які приносять очевидну користь) 3) моральні (добро/зло, оцінка поведінки людини, милосердя, безкорисливість, совість); 4) естетичні; 5) світоглядні (виражені через доктрини, релігію); 6) наукові (знання, наукові розробки) це були духовні вартості.
Філософські концепції вартостей 1) об'єктивістські (вартість - це те, що існує поза межами людини, тобто існує обєктивно, не залежно від неї) та суб'єктивістські концепції ( вартості існують тільки поряд з людиною, в її свідомості, без людини вони не мають сенсу);
Роль вартостей у сучасному світі Конфлікт між новими вартостями і звичними стандартами поведінки. Цінності поколінь в пострадянському просторі: І покоління - мовчазне - 1923-1942: економність, жертовність, повага до посади і статусу. ІІ покоління - бебі бум - 1943 - 1963: оптимізм, глобальні ідеї, особистісний ріст, командний дух ІІІ - ікс-покоління -1965 - 1982: індивідуалізм, інформованість, технічна грамотність, знання, прагматизм. ІV - ігрек-покоління - 1983 - 2000: негайна винагорода, мораль, община - а не команда.
В Росії молодь поділяється (за вартостями): традиціоналісти 37%, група новаторів 18%, прагматики 13% (гроші, кар'єра), патріоти 12%, гедоністи 10% (комфорт, задоволення, привабливість), романтики 2% (любов, віра, істина).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|