Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика і класіфікація співацьких голосів.

Існує три типи співацьких голосів: дитячі, жіночі, чоловічі.

Будь який співацький голос має свій діапазон, силу звуку й темброве забарвлення.

 


Дитячі голоси приблизно відповідають жіночим, але відрізняються від них прозорістю й легкістю, світлістю й ніжністю звуку.

Голосам хлопчиків притаманна сріблястість і особлива дзвінкість.

Дитячі голоси поступаються жіночим силою звучання, широтою діапазону й тембровою різноманітністю.

Дитячі голоси поділяються на дискант, чи сопрано, альт.

Дискант (або сопрано) -високий голос. Прийнято високий голос хлопчика називати дискантом, а дівчинки - сопрано. Діапазон - до 1 - соль 2.

 

 

Альт - низький дитячий голос. Він відрізняється металічним, густим звуком у хлопчиків та м’якістю і глибиною в дівчаток.

Загальний діапазон альта - соль - мі 2, ре 2;

 


Жіночі голоси поділяються на три групи:

сопрано, меццо-сопрано, контральто.

Сопрано - найвищий жіночий голос. Він має такі різновиди:

*сопрано колоратурне - до 1 - фа 3. Такі голоси як складова сопранової партії не використовуються, а надається перевага лірико-колоратурному;

*сопрано лірико-колоратурне за своїм діапазоном наближається до колоратурного сопрано.

У хоровому колективі цей голос цілком прийнятий і дуже добре входить до складу партії С 1, збагачуючи її звукове забарвлення у верхніх тонах, і сприяє переборенню технічних труднощів;

* сопрано ліричне, діапазон до 1 - ре 3, у хорі використовується у партії С1;

* сопрано драматичнезастосовується в хорі в партії С 2; діапазон до 1 - до 3.

Верхні звуки дуже яскраві й сильні, але в хорових партіях вони не використовуються.

Меццо-сопрано - низький сопрановий голос. Застосовується в хорі в партії А1. Загальний діапазон цього голосу ля - сі2. Широкий, повний і глибокий звук у всьому об’ємі надає красивого й косо витого звучання хорової партії.

Контральто - найнижчий жіночий голос. Загальний діапазон соль - сі 1. Контральто в партії А 2 вкрай необхідне як голос, що слугує звуковим фундаментом у однорідному жіночому хорі й посилює альтову партію в мішаному.

 

 


Група чоловічих голосів закладає в хоровому колективі звуковий фундамент; вона надає хорові у форте й фортисимо великої моці, а під час виконання піано й піанісимо створює красиву м’яку звучність.

Чоловічі голоси поділяються на три групи: тенор, баритон, бас.

Тенор -найвищий чоловічий голос. Він має такі різновиди:

1)тенор-альтино;

2)тенор ліричний;

3) тенор драматичний

Баритон -за своїмтембром належить до групи басів, але вирізняється з-поміж них вищим звуковим об’ємом.

Є два типи баритонів:

ліричний - більш м’який і рухливий;

драматичний - сильніший.

Діапазон баритона Ля - соль 1, ля 1.

 

Бас- низький чоловічий голос.

Він буває двох типів:

- ліричний,

- драматичний.

Звуки басового голосу глибокі в нижньому регістрі й сильні у верхньому.

Бас низький ( бас профундо) - найнижчий чоловічий голос. У співацькому побуті цей голос відомий під назвою «октава», а того, хто володіє таким голосом, називають «октавістом»

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  6. Автокореляційна характеристика системи
  7. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  8. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  9. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  10. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  11. Банківська система України і її характеристика
  12. Банківські ризики та їх характеристика




Переглядів: 22122

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види хорів | ЛЕКЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ТЕМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.