Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА №4 ПРОФЕСІОНАЛІЗМ У КОНСУЛЬТУВАННІ

 

З досвіду слід відзначити, що консультанти з питань управління прагнуть до професіоналізму більш ніж менеджери, і грають у цілому роль піонерів у професіоналізації управління.

Визначення професіоналізму

Насамперед виділимо п’ять критеріїв, що визначають професіоналізм:

а. Знання й уміння. Існує визначений обсяг знань, властивий даній професії, який можна набути за допомогою системи професійного навчання і тренування. Необхідного рівня навичок і умінь неможливо досягти без практичної роботи протягом деякого часу, бажано під керівництвом старших представників даної професії. Крім того, консультант-практик постійно слідкує за новими розробками у теорії і практиці.

б. Поняття послуг і суспільного інтересу. Професіонал надає свої знання і досвід у розпорядження клієнтів за відповідну винагороду як послугу.

В роботі професіонала переважає інтерес клієнта. Але при роботі з індивідуальними клієнтами він враховує інтереси громадськості та більш широкі соціальні перспективи.

в. Етичні норми. Існує набір загальноприйнятих етичних норм, яких дотримуються члени цієї професії. Вони визначають, рамки поводження при наданні професійних послуг.

г. Вимоги суспільства і їхнє нав’язування. Суспільство, у якому існує професія, і її клієнтура визнає її суспільну роль, статус і норми поводження. Визнання підтверджується за допомогою офіційного документа, що регулює і захищає професійну практику. Він може визначати необхідні освітні норми, види поводження, що розглядаються як професійні і незаконні, а також відповідні санкції.

д. Самодисципліна і самоконтроль. Щоб дотримувати професійні норми поводження при обслуговуванні клієнтів, представникам даної професії необхідні самодисципліна і самоконтроль. Крім того, фахівці – професіонали об’єднуються в установи з добровільним членством, здійснюючи, таким чином, колективну саморегуляцію і контроль за застосуванням прийнятого кодексу професійного поводження.


Читайте також:

  1. Ведучий теленовин: стандарти професіоналізму
  2. ВПРАВА 5. Виправте недоліки в тексті службових документів. Замініть недоречно (на Вашу думку) вжиті професіоналізми загальновживаною лексикою.
  3. Загальнонаукова, міжгалузева і вузькогалузева термінологія. Професіоналізми і номенклатурні назви
  4. Лекція 6. Професійна пригодність та професіоналізм
  5. Невід'ємною властивістю юридичної діяльності і юридичної прак­тики є професіоналізм.
  6. Особливості використання юридичних термінів у професійному мовленні. Професіоналізми в діловому мовленні.
  7. Педагогічний професіоналізм викладача як показник якості його науково-педагогічної діяльності
  8. Педагогічний професіоналізм викладача.
  9. Педагогічний професіоналізм діяльності викладача
  10. педагогічного професіоналізму викладача вищої школи
  11. ПОМИЛКИ В КОНСУЛЬТУВАННІ
  12. Професійна лексика (професіоналізми) в документах




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поза діловою корпорацією | Професійний підхід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.