МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Професійний підхідПрофесійні підходи можуть бути відображені в стислому вигляді у етичних кодексах, прийнятих організаціями, що поєднують консультантів з питань управління а також перераховані в інформаційних брошурах, видаваних деякими консультаційними фірмами. Це норми, яких дотримуються члени асоціації консультантів або консультаційної фірми, що оголосила про свої етичні принципи. Однак у багатьох країнах і ситуаціях неможливо підготувати більш-менш офіційну декларацію норм, що визначають істинно професійне, і етичне поводження. У таких випадках консультанта буде направляти його особиста етика, його власне розуміння того, що таке правильна або неправильна практика, що вигідно для клієнта і суспільства, а що ні. Кожен консультант, повинен зробити особистий вибір і вирішити, які норми поважати і як поводитися у визначених ситуаціях. Ніхто не зможе вирішувати за нього, така вже специфіка самої ідеї консультування клієнтів у ситуаціях, де можлива безліч рішень і де зіштовхуються різні інтереси. Варто підкреслити, що консультант знаходиться в положенні людини, якому довіряють; клієнт упевнений, що дотримання визначених норм поводження мається на увазі саме собою. Наприклад, багато хто вірять, що консультанти ніколи не будуть використовувати підроблені посвідчення особи, а деякі клієнти навіть не здатні оцінити технічну компетентність консультанта. Консультант може в технічному відношенні перевершувати клієнта і мати знання й інформацією, яких той позбавлений. Клієнт, з іншого боку, може бути слабким, невпевненим і навіть знаходитися в тяжкому положенні. Проте, у багатьох випадках “технічна перевага” консультанта з питань управління і його “виняткова влада” над клієнтом сильно відрізняються від того, що може спостерігатися в деяких інших професіях, наприклад медицині. Для цього маються дві основні причини. По-перше, розрив у знанні і досвіді між консультантами з питань управління і їх клієнтів, якщо і є, то зовсім невеликий. Для багатьох клієнтів управлінське консультування — не “чорна скриня”. І консультант, і клієнт можуть мати однакову освіту і схожий практичний досвід. Таким чином, клієнт може бути цілком добре підготовлений, до прийняття рішення щодо поради консультанта, і до контролювання роботи консультанта під час виконання завдання. Ясно, що це не стосується простої людини (наприклад, фермера), якому потрібна порада юриста. По-друге, консультування з питань управління — не закрита професія. Ми побачимо, що в багатьох країнах бар’єрів для вступу в цю професію немає або вони мінімальні. Немає робіт, що призначені винятково для консультантів з питань управління. Таким чином, ролі консультанта і клієнта можуть бути навіть взаємозамінними. Сьогоднішній клієнт завтра може стати консультантом, і навпаки. Кожен консультант, що бажає стати справжнім професіоналом, повинен мати представлення про етику і норми, яких він буде дотримуватись, працюючи для клієнтів. Це стосується рівною мірою як зовнішніх, так і внутрішніх консультантів, а також осіб, що займаються консультуванням по сумісництву. Читайте також:
|
||||||||
|