Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обговорення пропозиції.

 

Клієнт може бажати використовувати послуги консультанта, але не схвалювати деякі аспекти пропозиції. Наприклад, він може взяти на себе більш активну роль, чим передбачено консультантом, виконувати різні задачі, що не вимагають залучення дорогих кваліфікованих кадрів ззовні, або ж змінити графік. Звичайно ці й аналогічні технічні аспекти пропозиції розглядаються і змінюються. Зрештою, обидві сторони повинні прийти до повної згоди щодо того, як діяти далі.

8.5.3 Що не включається в пропозицію

Паралельно складанню пропозиції клієнту консультант підготовляє внутрішні секретні замітки по організації-клієнті і по тому, який підхід планується використовувати. Ці замітки (їх іноді називають "оглядові замітки") особливо важливі у великих консалтингових фірмах, якщо для планування і виконання завдання використовуються різні професіонали.

Конфіденційна інформація про організацію-клієнта

 

1. Імена керівників, з якими відбувалися зустрічі, та інформація про них.

2. Зауваження про взаємини, стилю управління, культурних цінностях і нормах.

3. Відношення різних людей до консультантів і можливі реакції на завдання.

4. Найкращі джерела внутрішньої інформації.

5. Додаткові коментарі та інформація з проблеми, у зв'язку з якою пропонується завдання.

6. Інші виявлені проблеми, потенційні проблеми або сфери подальшої роботи, не охоплені пропонованим завданням і не обговорювалися з клієнтом.

7. Корисна додаткова інформація, що була отримана, але не використовувалася в пропозиції клієнтові.

8. Будь-які інші пропозиції робочій групі, яка буде виконувати завдання.

 

 

. 8.6 Контракт на консультування

 

Фаза ознайомлення процесу консультування успішно завершена, якщо консультант і клієнт уклали контракт, у якому погодилися працювати разом за завданням або проектом.


Читайте також:

  1. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  2. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  3. Бесіда, обговорення казки
  4. Взаємодія попиту і пропозиції.
  5. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  6. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  7. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
  8. Взаємодія сукупного попиту і сукупної пропозиції. Модель AD-AS.
  9. Взаємозв'язок сукупного попиту та сукупної пропозиції. Макроекономічна рівновага
  10. Висновки і пропозиції.
  11. Громадське обговорення
  12. Економічна теорія пропозиції.




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пропозиції клієнтові | Що повинен включати контракт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.