Клієнт може бажати використовувати послуги консультанта, але не схвалювати деякі аспекти пропозиції. Наприклад, він може взяти на себе більш активну роль, чим передбачено консультантом, виконувати різні задачі, що не вимагають залучення дорогих кваліфікованих кадрів ззовні, або ж змінити графік. Звичайно ці й аналогічні технічні аспекти пропозиції розглядаються і змінюються. Зрештою, обидві сторони повинні прийти до повної згоди щодо того, як діяти далі.
8.5.3 Що не включається в пропозицію
Паралельно складанню пропозиції клієнту консультант підготовляє внутрішні секретні замітки по організації-клієнті і по тому, який підхід планується використовувати. Ці замітки (їх іноді називають "оглядові замітки") особливо важливі у великих консалтингових фірмах, якщо для планування і виконання завдання використовуються різні професіонали.
Конфіденційна інформація про організацію-клієнта
1. Імена керівників, з якими відбувалися зустрічі, та інформація про них.
2. Зауваження про взаємини, стилю управління, культурних цінностях і нормах.
3. Відношення різних людей до консультантів і можливі реакції на завдання.
4. Найкращі джерела внутрішньої інформації.
5. Додаткові коментарі та інформація з проблеми, у зв'язку з якою пропонується завдання.
6. Інші виявлені проблеми, потенційні проблеми або сфери подальшої роботи, не охоплені пропонованим завданням і не обговорювалися з клієнтом.
7. Корисна додаткова інформація, що була отримана, але не використовувалася в пропозиції клієнтові.
8. Будь-які інші пропозиції робочій групі, яка буде виконувати завдання.
. 8.6 Контракт на консультування
Фаза ознайомлення процесу консультування успішно завершена, якщо консультант і клієнт уклали контракт, у якому погодилися працювати разом за завданням або проектом.