1. Сторони, що укладають контракт (консультант і клієнт).
2. Обсяг завдання (мета, опис роботи, дата початку, календарний графік, обсяг роботи).
3. Робоча продукція і звіти (документація і звіти, які варто передати клієнтові).
4. Внесок консультанта і клієнта (час експерта і час персоналу, інші види внеску).
5. Гонорари і витрати (гонорар по рахунках; витрати, що відшкодовуються консультантові).
6. Процедура виставляння рахунку й оплати.
7. Професійні обов'язки (передача конфіденційної інформації, недопущення конфлікту інтересів і інші відповідні аспекти).
8. Авторське право (охоплююче продукти праці консультанта при виконанні завдання).
9. Відповідальність (відповідальність консультанта за збиток, заподіяний клієнтові, обмеження відповідальності).
10. Використання субпідрядників (консультантом).
11. Припинення контракту або його перегляд (коли і як пропонується сторонами).
12. Арбітраж (юрисдикція, процедура вирішення спорів).
13. Підписи і дати.
Три основні форми заключення контрактів: усний договір, лист-договір і письмовий контракт. Перш ніж розглянути їх, перелічимо аспекти завдань на консультування, що звичайно враховуються при заключенні контракту. Це не розділи стандартного контракту, можлива різна структура.
Усний договір
Укладається клієнтом або після розгляду письмової пропозиції консультанта, або якщо він і без цього відчуває, що консультант — саме той, хто йому потрібний і зможе забезпечити необхідний професійний підхід. Усний договір використовувався широко в перші десятиліття розвитку управлінського консультування, однак у даний час спостерігається тенденція до використання письмових контрактів. Проте, навіть сьогодні значна частка консультування здійснюється на підставі усних договорів.