МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Singular und Plural
Übung 1. Wie heißen die Artikel und die Pluralformen? ___ Antwort ___ Füller ___ Lampe ___ Stadt ___ Bleistift ___ Fuß ___ Lehrer ___ Stuhl ___ Buch ___ Haus ___Lehrerin ___ Stunde ___ Decke ___ Heft ___Name ___ Tafel ___ Fehler ___ Herr ___ Regel ___ Tisch ___ Fenster ___ Karte ___ Satz ___ Tür ___ Frage ___ Kind ___ Schule ___ Wort ___ Frau ___ Kontinent ___ Schulzimmer ___ Wand ___ Freund ___ Land ___ Schwamm ___ Zimmer ___ Freundin ___ Landkarte ___ Sprache
DER AKKUSATIV
Richard versteht den Satz, das Wort und die Regel. Er wiederholt einen Satz, ein Wort und eine Regel. Der Lehrer verbessert die Fehler, er wiederholt die Wörter und erklärt die Regeln. Der Lehrer verbessert Fehler, er wiederholt Wörter und erklärt Regeln.
Übung 2. 1. Herr Müller erklärt d... Wort. 2. Die Schüler schließen d... Hefte und d... Bücher. 3. Anton wiederholt d... Frage. 4. Richard versteht d... Satz nicht. 5. Herr Robertson macht ein ... Fehler. 6. Der Lehrer verbessert d... Fehler und wiederholt d... Frage. 7. Die Kinder fragen d... Lehrer. 8. Ich frage ein... Freund. 9. Was zeigt Peter? Er zeigt d... Tisch (d... Stuhl, d... Füller, d… Lampe, d... Bleistift, d... Heft, d... Schwamm). 10. Was versteht Herr Karlis nicht? Er versteht d... Satz nicht (d... Frage, d... Antwort, d... Regel).
DAS VERB haben
Übung 3. haben, ein…, kein…? 1. Was ... Sie hier? – Ich ... ein... Bleistift. 2. ... Sie auch ein... Füller? – Nein, ... ... ... ... . 3. Mein Freund ... ein Buch. - ... du auch ein Buch? – Nein, ich ... ... ... . 5. Das Zimmer ... ein... Fußboden, ein... Decke, ein... Tür und ein... Fenster. 6. ... ihr Bücher und Hefte? – Nein, wir ... ... ... ... ... ... .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|