МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимоги до структурних елементів курсової роботи
Зміст – це логічна основа курсової роботи, важливий показного того, наскільки глибоко студент вивчив існуючі джерела та відібрав з них найголовніше. Правильно складений зміст – підтвердження розуміння студентом сутності досліджуваної проблеми. У вступі на 1-2 сторінках студент повинен обґрунтувати актуальність обраної теми, сформувати мету, завдання, які підлягають вирішенню в курсовій роботі, визначати предмет, об’єкт, методологічну основу та методи дослідження. Об’єктом дослідження є процес чи явище, що обране для вивчення й зумовлює проблемну ситуацію. Предмет дослідження – це ті суттєві зв’язки, які підлягають безпосередньому вивченню в роботі, є головними та визначальними для конкретного дослідження. Таким чином, предмет дослідження міститься в межах об’єкта, дає уявлення про те, які нові відносини, властивості, аспекти та функції об’єкта розкриваються. Інакше кажучи, об’єктом є те, що досліджується, а предметом – те, що в цьому об’єкті має наукове пояснення. Для досягнення поставленої в роботі мети використовуються певні методи дослідження. Їх також слід перерахувати у вступі, коротко визначаючи, що конкретно досліджувалося тим чи іншим методом. У вступі зазначають також інформаційну базу, що використовувалася при написанні роботи. Це можуть бути законодавчі та нормативні акти; статистичні дані; результати соціологічних опитувань та фактологічні дані, розміщені у спеціалізованих виданнях; матеріали конференцій, монографічні дослідження; статті в періодичних виданнях; підручники та навчальні посібники. При написанні першого теоретичного розділу необхідно висвітлити загальні теоретичні підходи до об’єкта дослідження, розкрити зміст основних понять, що вживаються у курсовій роботі та висвітлити питання у повному обсязі. Огляд літературних джерел за обраною тематикою повинен показати вміння студента систематизувати джерела, критично їх розглядати, виділяти головне та оцінювати виконане. У даній частині повинна бути не тільки інформація з літературних джерел, а й висловлена власна думка студента щодо теоретичних аспектів теми курсової роботи. При написанні курсової роботи, студент повинен посилатися на літературні джерела, матеріали та результати, які наводяться в роботі. Це також стосується випадку, коли при вирішенні власної проблематики за основу було взято чужі авторські ідеї та висновки. Посилання на літературне джерело зазначається порядковим номером за переліком у списку використаних літературних джерел, виділеним двома квадратними дужками (наприклад, [3, с. 57] – посилання робиться на цитату тексту на сторінці 57 літературного джерела, розміщеного в списку використаних джерел під номером 3). У другому розділі здійснюється оцінка потенціалу конкретного об’єкта дослідження. Тут необхідно подати загальну характеристику підприємства, здійснити аналіз основних техніко-економічних показників його діяльності, оцінку потенціалу підприємства та відшукати резерви по підвищенню ефективності його розвитку. Висновки і пропозиції повинні займати 3-5 сторінок. В них необхідно чітко сформулювати основні висновки, які випливають з матеріалу курсової роботи та запропонувати шляхи вирішення виявлених проблемних сторін об’єкта дослідження. Список використаних літературних джерел, на які є посилання в роботі, наводиться в кінці текстової частини, починаючи з нової сторінки. При складанні списку використаної літератури рекомендується такий порядок: - закони та інструктивні матеріали міністерств та відомств; - монографії, навчальна література, брошури, статті, статистичні матеріали. Літературні джерела повинні розміщуватись у алфавітному порядку прізвищ авторів; основні закони та інструкції – в хронологічному порядку. Порядкові номери описів у переліку є посиланнями в тексті (номери посилань). Бібліографічні описи посилань наводяться відповідно до чинних стандартів з бібліографічної та видавницької справи. У додатках розміщують допоміжний матеріал, необхідний для повноти сприйняття текстової частини роботи (формули та розрахунки; таблиці допоміжних цифрових даних, інструкції та методики, допоміжні ілюстрації, документи статистичної звітності).
Читайте також:
|
||||||||
|