№
| Критерій
| Оцінка, бал
|
максимальний
| працівника (Оп)
| керівника служби/департаменту (Ок)
| самооцінка начальнику відділу (С)
|
|
|
|
|
|
|
1. Результативність управління відділом
|
1.1
| За працівником(ами) чітко закріплено обов'язки, їх функції не дублюються
|
|
|
|
|
1.2
| Завдання між працівником(ами) рівномірно розподілено
|
|
|
|
|
1.3
| На виконання основних завдань відділу працівником(ами) витрачається робочого часу:
а) 85-100%;
б) 84-70%;
в) 69-54%;
г) 53-42%;
д) 41 і <%
|
5 4 3 2 1
|
|
|
|
1.4
| Доручення керівника чіткі і конкретні
|
|
|
|
|
1.5
| Керівник підтримує і відстежує ініціативні пропозиції працівника(ків) та порушує перед безпосереднім керівником (служби чи департаменту) питання про їх матеріальне заохочення
|
|
|
|
|
1.6
| Працівники мають можливість працювати за індивідуальним графіком
|
|
|
|
|
1.7
| Керівник доводить до відома працівників інформацію про результати та перспективи роботи за підсумками проведення організаційних нарад
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.8
| Керівник інформує працівників про основні показники та стан справ в інших відділах структурного підрозділу
|
|
|
|
|
1.9
| Керівник неупереджено ставиться до всіх працівників відділу
|
|
|
|
|
1.10
| Працівник(и) усвідомлює(ють) важливість роботи, яку виконує(ють) і/або отримує(ють) задоволення від результатів своєї діяльності
|
|
|
|
|
1.11
| Довготривалі доручення, що перебувають на контролі Правління Товариства, перерозподіляються між працівником(ами) відділу періодично:
A) 2-3 рази на рік;
Б) 1 раз на рік;
B) не перерозподіляються
|
|
|
|
|
1.12
| Керівник користується повагою у відділі та колективі структурного підрозділу підприємства
|
|
|
|
|
2. Компетентність начальника відділу
|
2.1
| Планування роботи відділу здійснюється:
A) особисто керівником;
Б) керівником з урахуванням пропозицій фахівців;
B) працівником(ами) за дорученням керівника
|
|
|
|
|
2.2
| Найбільш важливі документи та завдання начальник:
а) виконує самостійно;
б) виконує спільно з працівником;
в) передоручає працівникові(ам)
|
|
|
|
|
2.3
| Керівник володіє інформацією про стан виконання працівником(ами) останнього(іх) доручення(ь) або раціональної(их) ініціативи(в) працівника(ів)
|
|
|
|
|
2.4.
| Періодичність виробничих нарад у відділі:
а) 4 рази на місяць;
б) 3 рази на місяць;
в) 1-2 рази на місяць
|
|
|
|
|
2.5
| Виробничі наради проводяться здебільшого у формі:
а) діалогу між керівником і працівниками;
б) монологу начальника
|
|
|
|
|
Усього
|
|
|
|
|
* Для спрощення розрахунків у таблиці наведені середні оцінки шести респондентів − працівників відділу кадрів.
Рівень організації роботи працівників у відділі кадрів слід визначати за табл. 15.