Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка організації роботи у відділі кадрів

Критерій Оцінка, бал
максимальний працівника (Оп) керівника служби/департаменту (Ок) самооцінка начальнику відділу (С)
1. Результативність управління відділом
1.1 За працівником(ами) чітко закріплено обов'язки, їх функції не дублюються
1.2 Завдання між працівником(ами) рівномірно розподілено
1.3 На виконання основних завдань відділу працівником(ами) витрачається робочого часу: а) 85-100%; б) 84-70%; в) 69-54%; г) 53-42%; д) 41 і <%     5 4 3 2 1          
1.4 Доручення керівника чіткі і конкретні      
1.5 Керівник підтримує і відстежує ініціативні пропозиції працівника(ків) та порушує перед безпосереднім керівником (служби чи департаменту) питання про їх матеріальне заохочення
1.6 Працівники мають можливість працювати за індивідуальним графіком
1.7 Керівник доводить до відома працівників інформацію про результати та перспективи роботи за підсумками проведення організаційних нарад        

Продовж. табл. 14

1.8 Керівник інформує працівників про основні показники та стан справ в інших відділах структурного підрозділу        
1.9 Керівник неупереджено ставиться до всіх працівників відділу        
1.10 Працівник(и) усвідомлює(ють) важливість роботи, яку виконує(ють) і/або отримує(ють) задоволення від результатів своєї діяльності        
1.11 Довготривалі доручення, що перебувають на контролі Правління Товариства, перерозподіляються між працівником(ами) відділу періодично: A) 2-3 рази на рік; Б) 1 раз на рік; B) не перерозподіляються        
1.12 Керівник користується повагою у відділі та колективі структурного підрозділу підприємства
2. Компетентність начальника відділу
2.1 Планування роботи відділу здійснюється: A) особисто керівником; Б) керівником з урахуванням пропозицій фахівців; B) працівником(ами) за дорученням керівника  
2.2 Найбільш важливі документи та завдання начальник: а) виконує самостійно; б) виконує спільно з працівником; в) передоручає працівникові(ам)  
2.3 Керівник володіє інформацією про стан виконання працівником(ами) останнього(іх) доручення(ь) або раціональної(их) ініціативи(в) працівника(ів)
2.4. Періодичність виробничих нарад у відділі: а) 4 рази на місяць; б) 3 рази на місяць; в) 1-2 рази на місяць  
2.5 Виробничі наради проводяться здебільшого у формі: а) діалогу між керівником і працівниками; б) монологу начальника  
Усього      

* Для спрощення розрахунків у таблиці наведені середні оцінки шести респондентів − працівників відділу кадрів.

 

Рівень організації роботи працівників у відділі кадрів слід визначати за табл. 15.

Таблиця 15


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  4. I. Аналіз контрольної роботи.
  5. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  10. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  11. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні дані про стан роботи з персоналом ПАТ «Гефест» | Рівень організації роботи працівників у відділі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.