Розвиток і закріплення математичних знань.
ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ
( Відкриваємо робочі зошити, прописуємо цифру 6, )(Слайди презентації )
Цифри пишу рівнесенько,
Щоб були гарнесенькі,
Щоб залюбки дивився я,
Вчитель наш і вся моя сім’я.
1. Назвати числа другого десятка.
2. Запис двоцифрових чисел:
1) Чорний кіт і біла кішка
Малювали сірих мишок.
Кіт намалював десяток,
Кішка більше аж на шість.
Скільки в кішки на малюнку
Мишок, хто нам відповість?
РОЗМИНКА ПІД МУЗИКУ
Робота з числовими веєрами: наступне, попереднє числа.
2) Котик Васька вранці-рано
Їсть п’ять рибок на сніданок.
А побігавши як слід,
Їсть ще десять на обід.
Нам порахувати слід,
Скільки риб з’їдає кіт.
- Скільки десятків та одиниць в числі 16, 15.
Запис двоцифрових чисел за допомогою таблиці.
Запис чисел в таблицю 10, 12, 18(Слайд))
5. Запис чисел в порядку зростання:
19, 14, 15, 18
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|