Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аудиторії

Конкуренти, посередники
Споживач
Мікросередовище
  5. Політичні фактори: 6. Культурне середовище:  
Макро-середовище - політична стабільність; - законодавчі основи бізнесу; - регулювання економіки державою - прихильність до традицій; - зміни культурних цінностей; - мода Макро-середовище
         

 

Рис. 2.3. Відносини фірми з факторами зовнішнього середовища

 


Читайте також:

  1. Аудиторії
  2. Вплив телебачення на трансформацію свідомості аудиторії
  3. Гендерна педагогіка в аудиторії
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Загальний висновок: ефективність мовлення для неоднорідної масової аудиторії зумовлюється професійним формуванням моделі переконування, яка б включала різноманітні прийоми.
  6. Мас-медіа як ізолятор аудиторії
  7. ОБРАЗ АУДИТОРІЇ.
  8. Ознаки аудиторії масмедіа
  9. Особистісний вплив промовця на характер спілкування в аудиторії
  10. Практичне завдання 3. Мікроситуації для обговорення в аудиторії
  11. Психологічні та етичні основи спілкування в аудиторії




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу | Сегментування та позиціонування товару на ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.