МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВпровадженняСтратегія цього періоду називається „Інновація”,на цьому етапі може бути використана одна з двох стратегій ціноутворення: - стратегія «проникнення», або пропонування товару за низькою ціною; - стратегія «зняття вершків», яка передбачае встановлення високої ціни. Етап зростання Базова стратегія цього періоду називається „Переваги”, оскільки вона побудована на урахуванні дій конкурентів, чісельність яких збільшується. Основна мета маркетингу на цьому етапі – „максимізація частки ринку”. Зрілість Стратегія цього періоду називається „Захист”,фірма має докласти значниз зусиль для стабілізації попиту на свою продукцію, так як на ринку з’являється чимало конкурентних товарів-аналогів. Спад Стратегія цього періоду називається „Відхід”, вона передбачає зняття товару з виробництва. Фірма має прийняти одне з двох рішень: або зняти марку з продажу, або її відродити. Питання 43: Поняття товару-новинки. Види новинок. Основні етапи розробки новинок: формування ідей, відбір ідей, розробка замислу товару та його перевірка, розробка стратегії маркетингу, аналіз можливостей виробництва та збуту, розробка товару, випробування в ринкових умовах, розгортання комерційного виробництва. Новинка – це оригінальний товар, покращений варіант або модифікація існуючого товару. Новинки прийнято підрозділяти на шість категорій: - Світові новинки – принципово новий товар, аналогів якому на ринку до його появи не було (свого часу поява мобільних телефонів, плазмових екранів). - Докорінно вдосконалені товари, що задовольняють потреби, які раніше задовольняли інші товари-аналоги, подібні за способом застосування (відеокамера щодо кінокамери, лазерні звуковідтворювальні диски щодо платівок). - Модифіковані товари, які вже є на ринку, є деякими вдосконаленнями, що не змінюють докорінно їхніх характеристик (відеомагнітофони – з цифровою системою запису, фотоапарати – з автоматичною системою визначення відстані й витримки). - Товари ринкової новизни – товари, які існують на інших ринках, але є новими для даного (недавно з’явився на ринку біотелевізор, водяне ліжко, колись відео було новизною). - Товар нової сфери використання (добре відомий „скотч” спеціального побутового призначення застосовується для очищення верхнього одягу від пуху та порошинок). Новий товар – це такий новий вибір, який здатний під час споживання багаторазово підвищувати продуктивність, забезпечити різке підвищення ефективності виробництва, аналогів якому на ринку до його появи не було. Читайте також:
|
||||||||
|