Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність етапів розробки нового товару

Формування ідеї.

Технологія цьогопроцесу починається з висунення якомога більшого числа ідей

щодо потреб, способів їх задоволення тощо.

Необхідно постійно стежити за товарами конкурентів , виявляючи серед них

найбільш цікаве для покупців. Проводити опитування, спостереження.

Вибір ідеї.

Після вибору ідей вивчаються такі питання:

- можлива прибутковість;

- існуючі і можливі конкуренти;

- місткість ринку;

- рівень потрібних капіталовкладень;

- Строки завершення етапів робіт;

- Можлива діяльність ЖЦТ;

- Можливий емоційний вплив на покупця;

- Вплив сезаних чи інших циклічних факторів;

- Можливий рівень і строк окупності проекту нового товару.

Всі висунуті ідеї порівнюються між собою за перерахованими критеріями. При позитивних рішеннях приймається рішення про здійснення відповідних проектів.

Створення цільових груп.

Групи повинні залучити спеціалістів з інших відділів, водночас але із певним зсувом у часі за виконанням. Творчі групи мають чітко розмежувати свої функції щодо ідей, задуму і образу товару.

Задум – це відпрацьований варіант ідеї, що виражається значним для споживача поняттям.

Образ товару – конкретне уявлення, яке складається про нього у споживача.

Експерементальні розробки.

Вони необхідні для ретельного випробування матеріалів, комплектуючих виробів і

готового товару в найбільш тяжких умовах експлуатації.

Експерементальний зв’язок – це такий образ товару, рідини, матеріалу з яким

проводять дослідження. Він створюється в процесі наукових досліджень і має основні ознаки продукції, що намічена для розробки.

Дослідний зразок.

Його виготовляють за знову розробленною робочою документацією, або перевірити його відповідність заданим параметрам і технічним вимогам, після чого приймають рішення про можливе освоєння у виробництві.

Тестування ринку.

Проводять для нових промислових товарів в таких напрямках

- демонстрація на виставках;

- передача в безкоштовне користування і отримання від споживачів журналу випробувань;

- Презентація у пересувних виставках;

- Пробний продаж на обраних ринках товарів індивідуального споживання для одержання первинної інформації.

Маркетинг створення нового продукту служить відправним пунктом росту і виживання підприємства.

Лекція 8


Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Впровадження | Маркетингова цінова політика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.