1. Стратегічне маркетингове планування - це управлінський процес створення та підтримування відповідності цілей фірми її потенційним можливостям в процесах маркетингової діяльності.
2. Ключові фактори успіху - це сильні й слабкі аспекти діяльності фірми, які здійснюють найбільший вплив на успіх організації. Вони визначаються відносно конкурентів.
3. Бізнес-портфель - набір видів діяльності й товарів, які здійснює і випускає компанія.
4. Стратегічна бізнес-одиниця - це напрям діяльності фірми, що має власні місію й завдання, планується незалежно від інших напрямів.
5. Місія фірми - це уявлення про те, що собою являє фірма, заради чого існує, яке її місце на ринку, у чому її цінність для споживачів, чиї потреби вона задовольняє.
6. Маркетингові цілі - це конкретні якісні та кількісні зобов'язання фірми в показниках обсягу продажу, частки ринку або прибутку, яких можна досягти за певний час.
7. Маркетингова стратегія - глобальний план досягнення маркетингової мети фірми, що передбачає певну поведінку фірми на ринку.
8. Маркетинговий аудит - це систематичне, незалежне й регулярне вивчення середовища, цілей, стратегій і діяльності фірми з метою визначення проблем і можливостей, а також з метою розробки пропозицій щодо плану дій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингу фірми.