Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теорія конкурентних сил та класифікація фірм-конкурентів

Автор сучасної теорії конкуренції М. Портер визначив п’ять сил конкуренції:

 

Лекція 8

План:

1.Вивчення посередників та постачальників.

2.Аналіз внутрішнього середовища підприємства.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Вивчення посередників та постачальників

Вивчення посередників - передбачає аналіз:

/ охоплення ринку;

/ потенціалу торгового посередника;

/ збутової мережі;

/ фінансової стабільності;

/ репутації посередника;

/ інфраструктури ринку збуту тощо.

Мета вивчення посередників — вибір на основі об'єктивних даних посередника, який зможе надати фірмі найбільш ефективну комерційну підтримку.

Вивчення постачальників (сировини, матеріалів, устаткування, запасних частин) пов'язане з аналізом:

/ якості продукції, що пропонується постачальником;

/ цін на продукцію;

/ умов постачання;

/ можливості надання кредит;

/ оперативності постачання;

/ репутації постачальника;

/ можливих обсягів поставок.

Вибір постачальників включає:

визначення потреби у продукції постачальників;

пошук надійних постачальників;

порівняльний аналіз постачальників;

формування вимог до постачальників;

аналіз пропозицій;

вибір конкретних фірм-постачальників необхідної для фірми продукції.

 

Аналіз внутрішнього середовища підприємства

(Рис. 2.7)

 

Лекція 9

План:

1.Етапи процесу маркетингового дослідження.

2.Визначення проблеми та цілей дослідження.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Етапи процесу маркетингового дослідження

(Рис. 2.9)

 


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. ERG-теорія Клейтона Альдерфера
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  5. IV класифікація боргу.
  6. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  7. V. Класифікація і внесення поправок
  8. V. Класифікація рахунків
  9. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  12. Аналіз конкурентних ситуацій




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення мотивацій споживачів | Визначення проблеми та цілей дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.