Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Рівняння, нерівності та їхні системи.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9

Тема. Розв’язування рівнянь за допомогою розкладання на множники, заміни змінних, функціональних методів

Мета роботи: навчитись розв’язувати різні типи рівняньза допомогою розкладання на множники, заміни змінних, функціональних методів

Наочне забезпечення та обладнання:

1.Інструкційні картки;

2.Варіанти завдань для письмового опитування;

3.Роздатковий матеріал: опорні конспекти “Методи розв’язування рівнянь”

 

Теоретичні відомості про рівняння. Методичні вказівки до виконання роботи.

Рівнянням називається рівність із змінною.

Розв’язати рівняння означає знайти таке значення невідомої, при якому рівняння перетворюється у вірну математичну рівність.

Коренем рівняння є таке значення невідомої, яке перетворює рівняння у вірну математичну рівність.


Читайте також:

  1. А) Заробітна плата її форми та системи.
  2. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  3. Анатомічні особливості вегетативної нервової системи.
  4. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  5. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  6. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  7. В) Суб’єкти економічної системи.
  8. В) Сучасні грошові системи.
  9. Великі інтегровані системи.
  10. Взаємозв’язок індексів та індексні системи.
  11. Види заробітної плати, форми і системи.
  12. Визначення власних частот коливань системи.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв'язання | Рівносильні перетворення рівнянь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.