Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КУРСОВА РОБОТА

(ПРОЕКТ)

з ___________________________________________________________

(назва дисципліни)

на тему:_____________________________________________________

____________________________________________________________

 

Студента (ки) _____ курсу ______ групи

напряму підготовки__________________

спеціальності_______________________

__________________________________

(ініціали та прізвище)

Керівник ___________________________

____________________________________

(посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)

 

 

Національна шкала ________________

Кількість балів: __________Оцінка: ECTS _____

 

Члени комісії ________________ ___________________________

(підпис) (ініціали та прізвище)

________________ ___________________________

(підпис) (ініціали та прізвище)

________________ ___________________________

(підпис) (ініціали та прізвище)

 

 

Запоріжжя - 20 __


Додаток Б

Зразок оформлення змісту курсової роботи

 

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………
1. Анатомія та фізіологія органів травлення…..………………
2. Ротова порожнина…………………………………………….
  2.1 Глотка…………………………………………………………..
  2.2 Стравохід………………………………………………………
  2.3 Черевна порожнина та порожнина очеревини………………
  2.4 Шлунок…………………………………………………………
  2.5 Печінка…………………………………………………………
3. Травлення у тонкій кишці……………………………..……..
  3.1 Кишкова секреція……………………………………………..
  3.2 Всмоктування………………………………………………….
  3.3 Моторика тонкої кишки………………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………..……….
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ…..……………………………………………


Додаток В

Теми курсових робіт

Фізіологія збудливих тканин

1. Загальна характеристика збудливих тканин та біоелектричні явища в організмі людини.

2. Нейро-гуморальна регуляція вегетативних функцій.

3. Види нервових волокон, будова, функції та класифікація.

4. Проведення збудження по нервових волокнах.

5. Класифікація, будова та механізм дії синапсів.

6. Особливості гормональної регуляції вегетативних функцій.

7. Системний принцип регуляції фізіологічних показників (за Анохіним П.К.)

8. Фізіологія вегетативної нервової системи. Холінергічна та адренергічна іннервація.

9. Огляд симпатичної нервової системи.

10. Медіатори і рецептори симпатичної нервової системи, локалізація, функції.

11. Будова та функції симпатоадреналової системи.

12. Склад та функції парасимпатичної нервової системи.

13. Загальна характеристика інтероорганної нервової регуляції та тканьові рецептори.

14. Дуга вегетативного нервового рефлексу. Тонус вегетативних центрів.

15. Нервові центри та їх властивості, локалізація.

16. Тонус вегетативних центрів, трофічна дія нервової системи.

Вища нервова діяльність

1. Вища нервова діяльність (ВНД), показники, які її характеризують.

2. Методи дослідження ВНД.

3. Порівняльна характеристика умовних і безумовних рефлексів.

4. Механізм утворення умовних рефлексів та їх характеристика.

5. Фізіологія пам’яті, варіанти пам’яті та її види.

6. Гальмування умовних рефлексів.

7. Основні форми навчання.

8. Вчення І.П. Павлова про типи ВНД.

9. Основні форми психічної діяльності людини.

10. Особливості ВНД людини.

11. Усвідомлювана і підсвідома діяльність мозку.

12. Принципи організації поведінкових реакцій за П.К. Анохіним.

13. Сон, його характеристика та значення для організму.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 1583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання курсових робіт | Обміни речовин і енергії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.