МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КУРСОВА РОБОТА(ПРОЕКТ) з ___________________________________________________________ (назва дисципліни) на тему:_____________________________________________________ ____________________________________________________________
Студента (ки) _____ курсу ______ групи напряму підготовки__________________ спеціальності_______________________ __________________________________ (ініціали та прізвище) Керівник ___________________________ ____________________________________ (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)
Національна шкала ________________ Кількість балів: __________Оцінка: ECTS _____
Члени комісії ________________ ___________________________ (підпис) (ініціали та прізвище) ________________ ___________________________ (підпис) (ініціали та прізвище) ________________ ___________________________ (підпис) (ініціали та прізвище)
Запоріжжя - 20 __ Додаток Б Зразок оформлення змісту курсової роботи
ЗМІСТ
Додаток В Теми курсових робіт Фізіологія збудливих тканин 1. Загальна характеристика збудливих тканин та біоелектричні явища в організмі людини. 2. Нейро-гуморальна регуляція вегетативних функцій. 3. Види нервових волокон, будова, функції та класифікація. 4. Проведення збудження по нервових волокнах. 5. Класифікація, будова та механізм дії синапсів. 6. Особливості гормональної регуляції вегетативних функцій. 7. Системний принцип регуляції фізіологічних показників (за Анохіним П.К.) 8. Фізіологія вегетативної нервової системи. Холінергічна та адренергічна іннервація. 9. Огляд симпатичної нервової системи. 10. Медіатори і рецептори симпатичної нервової системи, локалізація, функції. 11. Будова та функції симпатоадреналової системи. 12. Склад та функції парасимпатичної нервової системи. 13. Загальна характеристика інтероорганної нервової регуляції та тканьові рецептори. 14. Дуга вегетативного нервового рефлексу. Тонус вегетативних центрів. 15. Нервові центри та їх властивості, локалізація. 16. Тонус вегетативних центрів, трофічна дія нервової системи. Вища нервова діяльність 1. Вища нервова діяльність (ВНД), показники, які її характеризують. 2. Методи дослідження ВНД. 3. Порівняльна характеристика умовних і безумовних рефлексів. 4. Механізм утворення умовних рефлексів та їх характеристика. 5. Фізіологія пам’яті, варіанти пам’яті та її види. 6. Гальмування умовних рефлексів. 7. Основні форми навчання. 8. Вчення І.П. Павлова про типи ВНД. 9. Основні форми психічної діяльності людини. 10. Особливості ВНД людини. 11. Усвідомлювана і підсвідома діяльність мозку. 12. Принципи організації поведінкових реакцій за П.К. Анохіним. 13. Сон, його характеристика та значення для організму. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|