МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Навести індивідуальні приклади (у вигляді таблиці) територіальних геосистем різного рівня, використавши літературні та картографічні джерела.
Легенда до рис. 1 Фації: 1. Аквальнi ландшафтні комплекси русла П. Бугу. 2. Прирусловий крутосхиловий (40-600) пляж супiщано-суглинистого складу пiд заростями верби та куничника наземного. 3. Прируслова заплава супiщано-суглинистого складу з лучними шаруватими чорноземами пiд лучним рiзнотрав'ям, пiдростом тополi та верби білої. 4. Перший ступінь центральної заплави з логово-гривистим рельєфом, з лучними чорноземами зернистої структури пiд різнотравно-злаковими заливними луками. 5. Другий ступiнь центральної заплави з лучними суглинистими чорноземами пiд різнотравно-злаковими луками та бур'янами. 6. Другий ступінь центральної заплави з лучними чорноземами пiд орними угіддями. 7. Притерасся з лучними сильнозаболоченими чорноземами, болотними ґрунтами пiд заростями вiльхи чорної, верби попелястої. 8. Озерно-болотнi вiдклади стариць з перешаруванням пiскiв, суглинкiв, торфу, мулу пiд осоковими асоцiацiями. 9. Старицi, покритi гiдрофiльними рослинними асоцiацiями. 2. Використавши літературні джерела [5, 6], на контурну карту світу нанести основні типи ландшафтів суші. Зробити опис одного з типів ландшафту Землі (за вибором студента). Побудувати кругові діаграми співвідношення площ ландшафтів Вінницької області, використавши карту з атласу Вінницької області. Проаналізувати дане співвідношення: які види ландшафтів переважають. З якою причиною це пов’язано ? Для виконання завдання необхідно створити палетку на кальці, за допомогою якої будуть проведені виміри. Використавши палетку, необхідно проміряти площу кожного з ландшафтів. Визначені дані будуть служити основою для створення кругової діаграми. 4. Використавши ландшафтну картосхему (рис. 1) намалювати схематичний ландшафтний профіль місцевості, на якому показати окремі фації. Проаналізувати морфологічну структуру ландшафту річкової долини. Виконання. На картосхемі зображена заплавна місцевість на південь від м. Хмільник Вінницької області, де перепад висот становить 2-2,5 м. Найнижчими фаціями є шквальні ландшафтні комплекси Південного Бугу та притерасся з лучними сильнозаболоченими чорноземами, болотними ґрунтами пiд заростями вiльхи чорної, верби попелястої. Лінія профілю вибирається довільно, але необхідно перетнути якомога більшу кількість фацій. На лінії профілю необхідно показати особливості мікро- і нанорельєфу та типи (види) рослинності. Горизонтальний масштаб необхідно брати 1 : 3 (по відношенню до картосхеми), вертикальний вибирається довільно. Теоретичні питання 1. Зміст та структура курсу ландшафтознавства. 2. Неоднозначність використання терміну “геосистема”. Територіальне та позатериторіальне трактування терміну. 3. Методи досліджень у ландшафтознавстві. Структура ландшафтознавства як галузі науки. 4. Властивості геосистеми. 5. Поняття про ландшафт. Три трактування терміну "ландшафт". 6. Типологічна класифікація ландшафтів. 7. Регіональна класифікація ландшафтів. 8. Фація: властивості, діагностичні ознаки. Внутрішньофаціальна структура. 9. Склад та структура урочища. Складне та просте урочище: діагностичні ознаки. 10. Місцевість як морфологічна одиниця ландшафту. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|