МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Поняття про плоску систему паралельних силМета Навчальна: ознайомитися з поняттями про плоску систему паралельних сил; опорні пристрої|устрої| балочних систем, класифікацію навантажень; Виховна : формування розуміння виконання математичних розрахунків при розв’язанні задач на ПСДС .
План лекції: 1 Поняття про плоску систему паралельних сил. 2 Балочні системи, їх опори. Реакції опор. 3 Класифікація навантажень балок. 4 Задачі на плоску систему довільно розташованих сил, Система сил, що діє на тіло, лінії дії якої лежать в одній площині та паралельні між собою, буде називатися системою паралельних сил. Для цієї системи сил рівнянь рівноваги буде на одно менше, якщо одну із координатних осей вибрати паралельною цим силам, а іншу – перпендикулярно до них. При цьому рівняння, яке є алгебраїчною сумою проекцій всіх сил на перпендикулярну до них вісь буде дорівнювати нулю. Тому для плоскої системи паралельних сил рівнянь рівноваги буде лише два, а саме: - алгебраїчна сума проекцій всіх сил системи на паралельну їм вісь буде дорівнювати нулю; - алгебраїчна сума моментів всіх сил системи відносно довільної точки 0 буде дорівнювати нулю; -
2 Опорні пристрої|устрої| балочних систем При розв’язанні задач даного типу потрібно знати, що для балочних систем найчастіше використовується такі опори: а) шарнірно-рухома; б) шарнірно-нерухома; в) жорстке закладання.
а) б) в)
В опорах з’являються реакції:
а) б) в)
3 Класифікація навантажень балок 5.1 Зосереджена сила
5.2 Пара сил (момент)
Момент пари сил в рівняннях проекцій участі не приймає.
5.3 Розподілене навантаження
,
де q – інтенсивність розподіленого навантаження, Н/м; Q – рівнодійна розподіленого навантаження, прикладена в його центрі тяжіння, Н. Алгоритм рішення задач на плоску систему довільно розташованих сил 1 Вибираємо раціональну систему координат. 2 Вибираємо об’єкт рівноваги – балка. 3 Відкинемо зв’язки та замінимо їх дію реакціями зв’язків. 4 Вибираємо раціональну систему координат та складаємо розрахункову схему. 5 Запишемо умови рівноваги та складемо рівняння:
6 Розв’язуємо ці рівняння відносно невідомих. Визначаємо опорні реакції. 7 Виконуємо перевірку. Для перевірки використовуємо одне із рівнянь рівноваги. 4 Задачі на плоску систему довільно розташованих сил, Приклад 1 Визначити опорні реакції балки Рішення
1 Об’єкт рівноваги – балка. 2 Відкинемо зв’язки та замінимо їх дію реакціями зв’язків. 3 Вибираємо раціональну систему координат та складаємо розрахункову схему:
Розрахункова схема
4 Запишемо та складемо рівняння рівноваги:
; ;
Перевірка
Приклад 2 Визначити опорні реакції балки
Рішення Рішення
1 Об’єкт рівноваги – балка. 2 Відкинемо зв’язки та замінимо їх дію реакціями зв’язків. 3 Вибираємо раціональну систему координат та складаємо розрахункову схему:
Розрахункова схема
4 Запишемо та складемо рівняння рівноваги: ; ;
Перевірка
Приклад 3 Визначити опорні реакції балки Рішення
1 Об’єкт рівноваги – балка. 2 Відкинемо зв’язки та замінимо їх дію реакціями зв’язків. 3 Вибираємо раціональну систему координат та складаємо розрахункову схему:
Розрахункова схема
4 Запишемо та складемо рівняння рівноваги:
; ;
Перевірка
Домашнє завдання:
1Вивчити[І] § 31 -33. 2 Підготуватися до семінарського заняття №1 «Задачі на плоску систему довільно розташованих сил»; відповісти письмово на контрольні запитання до семінару.
Контрольні запитання
1 Повторіть алгоритм рішення задач на плоску систему довільно розташованих сил 2 Чи дає проекцію на вісь момент? 3 Чому дорівнює рівнодійна від розподіленого навантаження та в якій точці вона прикладена?
ЛЕКЦІЯ №6 - ЦЕНТР ТЯЖІННЯ(2 години)
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|