Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль І. Організація фінансового менеджменту

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Методичні вказівки

для проведення практичних та семінарських занять з курсу для студентів

спеціальності 8.03050801 «Фінанси і кредит»

(за спеціалізованими програмами)

денної та заочної форм навчання

 

 

Затверджено на засіданні

кафедри фінансів

Протокол № 27 від 16.05.2012 р.

 

 

Схвалено навчально-методичною

радою університету

Протокол № ___ від _______ 2012 р.

 

 

ДонНУЕТ

Донецьк


УДК 005.915 336.7 (076.5)

ББК 65.291.9–21 я73

В 55

 

Рецензенти:

к.е.н., доцент Хістєва О.В.

к.е.н., доцент Грицак О.В.

 

 

В.П. Вишневський

В 55 Фінансовий менеджмент: метод. вказ. для провед. практ. та семінарс. занять з курсу для студ. спец. 803050801 «Фінанси і кредит (за спец. прогр.)» ден. та заоч. форм навчання / В.П. Вишневський, О.В. Чайковська, О.Л. Карлін, – Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. – 49 с.

 

 

Методичні вказівки з курсу «Фінансовий менеджмент» призначені для підготовки студентів до практичних та семінарських занять в умовах кредитно-модульної системи навчання у студентів спеціальності 8.03050801 «Фінанси і кредит» денної і заочної форм навчання.

Методична розробка побудована у відповідності з навчальним планом і робочою навчальною програмою курсу «Фінансовий менеджмент».

 

УДК 005.915 336.7 (076.5)

ББК 65.291.9–21 я73

© В.П. Вишневський,

О.В. Чайковська, О.Л. Карлін, 2012

© Донецький національний університет

економіки і торгівлі імені Михайла

Туган-Барановського, 2012


Зміст

стор.

Вступ
Змістовий модуль І. Організація фінансового менеджменту
1. Теоретичні та організаційні основи фінансового менеджменту
2. Система забезпечення фінансового менеджменту
Управління грошовими потоками
Визначення вартості грошей у часі та її використання у фінансових розрахунках
Змістовий модуль ІІ. Управління фінансовими ресурсами підприємства
Управління прибутком
Управління активами
Вартість і оптимізація структури капіталу
Змістовий модуль ІІІ. Стратегія фінансового менеджменту
Управління інвестиціями
Управління фінансовими ризиками
Аналіз фінансових звітів
Внутрішньофірмове прогнозування і планування.
Антикризове фінансове управління на підприємстві
Список літератури
Додатки  
       

ВСТУП

 

Дисципліна “Фінансовий менеджмент” є базовою для підготовки магістрів з фінансової економіки і менеджменту, та орієнтована на засвоєння слухачами магістерських програм сучасних методів управління фінансами суб’єктів господарської діяльності.

Мета вивчення дисципліни – оволодіння студентами базовими знаннями з теорії і практики управління фінансами підприємств, стратегії і тактики фінансового забезпечення суб’єктів господарювання, формування вміння управляти операційною діяльністю, знаходження правильних фінансових рішень.

Основні завдання вивчення дисципліни:

- ознайомити студентів із сутністю та теоретичними основами фінансового менеджменту;

- навчити студентів правильно застосовувати методичний інструментарій управління фінансами підприємства;

- виробити навички управління вхідними та вихідними грошовими потоками на підприємстві;

- сформувати вміння застосовувати системний підхід до управління прибутком, інвестиціями, активами;

- обґрунтування необхідність та методику визначення вартості капіталу, оптимізації його структури;

- навчити студентів правильно оцінювати фінансові ризики та застосовувати інструменти антикризового управління підприємством.

Вивчення дисципліни “Фінансовий менеджмент” базується на фундаментальній підготовці студентів з таких дисциплін: “Гроші та кредит”, “Фінанси підприємств”, “Фінансовий аналіз”, “Фінансовий ринок”, “Страхування”, “Фінансова діяльність суб’єктів підприємицтва”.

У результаті вивчення дисципліни “Фінансовий менеджмент” студент має отримати глибокі знання з управління фінансами підприємств за умов ринкової економіки, навички самостійного творчого мислення, прийняття оптимальних фінансових рішень, що забезпечують зростання прибутку та капіталу, стабілізація діяльності підприємства, підвищення добробуту його працівників і власників.

Методичні вказівки до вивчення курсу спрямовані на досягнення мети і основних завдань вивчення дисципліни.

 


Змістовий модуль І. Організація фінансового менеджменту

 

Тема 1. Теоретичні та організаційні основи фінансового менеджменту

 

План семінару

 

1. Сутність і принципи фінансового менеджменту.

2. Мета і завдання фінансового менеджменту.

3. Функції фінансового менеджменту.

4. Стратегія і тактика фінансового менеджменту.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  8. V міні – модуль
  9. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  10. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  11. Адміністративно-територіальна організація
  12. Активи як об’єкт фінансового менеджменту




Переглядів: 211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРАКТИЧА ЧАСТИНА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.