Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Надіти на ״пацієнта״ навушники та включити генератор.

2. Подати сигнал на правий навушник.

3. Встановити частоту коливань =125 Гц і, збільшуючи інтенсивність звуку від 0, зафіксувати значення рівня інтенсивності L1, при якому ״пацієнт״ почує звук. Вимірювання повторити тричі.

4. Не змінюючи частоту, встановити рівень інтенсивності вище L1 і, зменшуючи інтенсивність, зафіксувати найменший рівень інтенсивності, при якому звук ще чути. Вимірювання повторити тричі.

5. Обчислити середнє значення порогового рівня інтенсивності для даної частоти.

6. Аналогічно визначити для інших частот аудіометра (інтервал досліджуваних частот вказує викладач).

7. Дані вимірювань й обчислень для правого навушника занести в таблицю.

8. Подати сигнал на лівий навушник і повторити дії завдань пп. 3-6.

9. Дані вимірювань й обчислень для лівого навушника занести в таблицю.

10. Побудувати аудіограми для правого та лівого вуха.

11. Побудувати спектральну характеристику вуха, тобто залежність Е (в дБ) від lg . За рівень нульового сигналу вибрати максимальне значення інтенсивності звуку.

 

Таблиця 1. Результати дослідження спектральної характеристики вуха

на порозі чутності.

f,Гц lg I1,мB I2 ,мB ,мB ,мB ,Дб
               

Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Виконання бюджету




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна схема слухової системи | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.