Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 2

 

Дано: , , , ,,

 
 


Рішення

1Задачу розв’язуємо з боку вільного кінця балки.

2 Визначимо поперечні сили в характерних точках.

 

 
 


Правило знаків для епюри

 

 

 

 

 

 

3 По отриманим значенням будуємо епюру .

 

4 Визначимо згинальні моменти в характерних точках.

 

 
 


Правило знаків для епюри Мзг

 

 

 

 

 

 

 

5 Осьовий момент опору швелера із умови міцності

 

 

6 По таблицям сортаментів вибираємо швелер №36, у якого

 

Домашнє завдання:

 

1Вивчити[І] § 61 -66.

2 Підготуватися до семінарського заняття №3 «Побудова епюр поперечних сил і згинальних моментів».

 

Контрольні запитання

 

1 Яке призначення епюри?

2 В якій послідовності будують епюру?

2 В якому випадку на епюрі поперечних сил буде скачок?

3 В якому випадку епюра поперечних сил похила до вісі відліку?

4 Чи впливає зовнішній момент на епюру поперечних сил?

5 В якому випадку на епюрі згинальних моментів буде скачок?

6 В якому випадку епюра згинальних моментів паралельна вісі відліку?

7 В якому випадку епюра згинальних моментів має екстремум?

8 В якому випадку епюра згинальних моментів зростає?

9 В якому випадку епюра згинальних моментів спадає?

10 Коли виникає деформація згину?

11 Які внутрішні силові фактори виникають при деформації згину?

12 Які напруження виникають при деформації згину? Одиниці їх вимірювання.

13 Сформулювати умову міцності при згині та дати характеристику всім величинам, які до неї входять.


Зміст

ЛЕКЦІЯ №15 - ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ПОЛОЖЕННЯ  
ЛЕКЦІЯ №16 - МЕХАНІЗМИ ПОСТУПАЛЬНОГО І ПЕРЕРИВЧАСТОГО РУХУ МЕХАНІЗМИ ПЕРЕДАЧІ ОБЕРТОВОГО РУХУ. ФРИКЦІЙНІ ПЕРЕДАЧІ  
ЛЕКЦІЯ №17 – ЗУБЧАСТІ ПЕРЕДАЧІ  
ЛЕКЦІЯ №18 – ЧЕРВ’ЯЧНІ ПЕРЕДАЧІ  
ЛЕКЦІЯ №19 - ПАСОВІ ПЕРЕДАЧІ. ЛАНЦЮГОВІ ПЕРЕДАЧІ  
ЛЕКЦІЯ №20 - РЕДУКТОРИ  

Лекція №15 - ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ПОЛОЖЕННЯ( 2 години)


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 1 | Характеристика зубчастих передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.