Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ФАКУЛЬТЕТ економіки ТА управління

ТернопільськИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Методичні вказівки

для проведення практичних занять та виконання КПІЗ

з курсу

«Регіональна економіка»

для студентів всіх спеціальностей

(освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр)

 

 

Затверджено на засіданні

кафедри управління персоналом

і регіональної економіки

Протокол № 17 від 31.05.2013року

 

Тернопіль – 2013


Методичні вказівки для проведення практичних занять та виконання КПІЗ з курсу «Регіональна економіка» для студентів всіх спеціальностей.(освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр) / Укладачі: Качан Є.П., Ткач Д.В., Файфура В.В., Запорожан Л.П., Марцінковська О.Б., Баб’як Г.П., Кошіль А.Б., Пушкар З.М., Штокало Я.Ю. – Тернопіль: ТНЕУ, 2013. – ___ с.

 

 

Укладачі: Качан Євген Петрович

кандидат економічних наук, професор

Ткач Дмитро Володимирович

кандидат географічних наук, доцент

Файфура Василь Васильович,

кандидат економічних наук, доцент

Запорожан Лариса Петрівна

кандидат географічних наук, доцент

Марцінковська Олександра Богданівна

кандидат економічних наук, доцент

Баб’як Галина Петрівна

кандидат географічних наук, доцент

Кошіль Анатолій Богданович

кандидат географічних наук, доцент

Пушкар Зоряна Михайлівна

кандидат географічних наук, доцент

Штокало Ярослав Юрійович,

кандидат географічних наук, доцент

 

Рецензент: Шушпанов Дмитро Георгійович, кандидат економічних наук, доцент

 

Відповідальний за випуск: Качан Євген Петрович, кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри УП і РЕ

 

 

©


Вступ

 

Відповідно до галузевого стандарту вищої освіти з 2007-2008 навчального року навчальним планом передбачено вивчення курсу “Регіональна економіка”. Він є обов’язковим для усіх спеціальностей навчальних закладів економічного профілю країни.

Мета проведення практичних занять з “Регіональної економіки” полягає у набутті студентами практичних навичок економічного аналізу розвитку регіонів України і природозахисної діяльності з метою їх використання у виробничій та управлінській діяльності.

Завдання до проведення практичних занять:

Ø освоїти систему методів регіональної діагностики;

Ø вивчити сучасний стан і територіальну організацію господарства країни та її регіонів;

Ø уміти враховувати вплив на економіку країни і її регіонів світових інтеграційних процесів, глобалізації і регіоналізації економіки;

Ø навчити аналізувати проблеми і приймати правильні рішення щодо розміщення продуктивних сил регіонів;

Ø вміти проводити економічну оцінку природних ресурсів, навчити розраховувати платежі за використання природних ресурсів, забруднення навколишнього середовища;

Ø навчити оцінювати соціально-економічну ефективність природоохоронних заходів;

Ø засвоїти методику оцінювання збитків від негативного господарського впливу на навколишнє середовище.

 

Методи та критерії оцінювання

Контроль знань студентів з курсу «Регіональної економіки» включає активність роботи студента на практичних заняттях, якість виконання контрольних робіт, в т.ч. у формі експрес-опитування, виконання модульних завдань за заданою тематикою або інші форми індивідуального самостійного опрацювання.

В процесі вивчення дисципліни «Регіональна економіка» використовуються наступні методи оцінювання навчальної роботи студента за 100-бальною шкалою: поточне тестування та опитування; підсумкове тестування по кожному змістовому модулю (всього 2); оцінювання виконаного КПІ3; ректорська контрольна робота; підсумковий письмовий екзамен. Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «Регіональної економіки» визначається як середньозважена величина, в залежності від питомої ваги кожної складової залікового кредиту.

Контроль успішності студента здійснюється з використанням методів і засобів, що встановлюються Університетом і регламентуються порядком оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу. Академічні успіхи студента визначаються за допомогою системи оцінювання, що використовується в університеті, а також реєструються в установленому порядку з обов’язковим переведенням оцінок до національної шкали та шкали ЕСSТ. Навчальні досягнення студентів з усіх видів виконуваних робіт (теоретична підготовка, практична робота, самостійна робота, КПIЗ, наукова робота, тощо) кількісно оцінюється, а підсумкові оцінки формуються як за традиційною шкалою, так і за шкалою КМСОНП.

Підсумкова (загальна) оцінка з навчальної дисципліни визначається як середньозважена результатів з окремих залікових модулів, тобто за окремі оцінювані форми навчальної діяльності: поточне та підсумкове тестування рівня засвоєння теоретичного матеріалу під час аудиторних занять та самостійної роботи (модульний контроль); оцінка (бали) за виконання практичних робіт; оцінка за КПІЗ; оцінка (бали) за участь у наукових конференціях, олімпіадах, наукові публікації тощо.

Діагностика рівня засвоєння програмних матеріалів з дисципліни «Регіональної економіки» здійснюється шляхом проведення поточного, підсумкового модульного та семестрового контролю.

1. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи. Форма проведення поточного контролю під час навчальних занять і система оцінювання рівня знань та умінь визначаються кафедрою. Результати поточного контролю за семестр визначаються як середня з поточних оцінок за 100- бальною шкалою, відображених у журналах обліку відвідування та успішності викладача та академічної групи, можуть включатися до залікового кредиту як окремий заліковий модуль, якщо це передбачено робочою програмою дисципліни.

2. Підсумковий модульний контроль проводиться з метою оцінки результатів навчання після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних (лабораторних, семінарських) занять з певної дисципліни - змістового модуля. Завданням підсумкового модульного контролю є перевірка розуміння та засвоєння певного матеріалу, вироблення навичок проведення розрахункових робіт, умінь самостійно опрацьовувати тексти, уміння усно чи письмово представити певний матеріал. Оцінки з підсумкового модульного контролю за 100-бальною шкалою відображаються у журналах обліку відвідування та успішності викладача й академічної групи і включаються як окремий заліковий модуль до залікового кредиту. Підсумковий модульний контроль знань та умінь студентів може проводитися у формі тестів, контрольних робіт, розв'язання практичних завдань, виконання індивідуальних робіт, розв'язання виробничих ситуацій (кейсів) тощо.

Окремою формою підсумкового модульного контролю є комплексні або наскрізні індивідуальні розрахунково-графічні та інші завдання (КПІЗ), рівень виконання яких оцінюється за 100-бальною шкалою, а оцінка включається до залікового кредиту як окремий заліковий модуль.

3. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену, визначеного робочою навчальною програмою і в терміни, встановлені робочим навчальним планом та графіком навчального процесу. Екзамен - це форма підсумкового контролю, яка передбачає перевірку розуміння студентом теоретичного та практичного програмного матеріалу в цілому, здатності творчо використовувати накопичені знання та уміння, формувати власне ставлення до певної проблеми тощо. Оцінювання здійснюється за 100- бальною шкалою. Зміст екзаменаційних завдань та система оцінювання встановлюються кафедрами, а оцінка включається до залікового кредиту як окремий заліковий модуль, якщо це передбачено робочою програмою дисципліни.

Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з “Регіональної економіки” визначається як середньозважена величина, в залежності від питомої ваги кожної складової залікового кредиту:

(%)

Заліковий модуль 1 Заліковий модуль 2 Заліковий модуль 3 (ректорська контрольна робота) Заліковий модуль 4 (підсумкова оцінка за КПІЗ) Заліковий модуль 5 (письмовий екзамен) Разом
10 % 10 % 25 % 15 % 40 %
тиждень(6) тиждень(12) тиждень(15) тиждень(16) тиждень(__)  

Шкала оцінювання:

За шкалою університету За національною шкалою За шкалою ECTS
90-100 Відмінно А (відмінно)
85-89 Добре В (дуже добре)
75-84 С (добре)
65-74 Задовільно D (задовільно)
60-64 Е (достатньо)
35-59 Незадовільно FХ (незадовільно з можливістю повторного складання)
1-34 F (незадовільно з обов'язковим повторним курсом)

 



Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. Oracle Управління преміальними
  7. А – Загальний опис факультету
  8. А. Видання прав актів управління
  9. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  10. Автоматизація управління діяльністю готелю
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. Автоматизовані системи управління




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура залікового кредиту дисципліни “Регіональна економіка” (денна форма навчання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.