МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура залікового кредиту дисципліни “Регіональна економіка” (денна форма навчання)
Частина і Практичні заняття Практичне заняття № 1. Предмет, методи і завдання навчальної дисципліни “Регіональна економіка”. Теорії та концепції регіональної економіки і просторової організації господарства. Закономірності, принципи і чинники розміщення продуктивних сил та формування економіки регіонів Мета: · з’ясувати суть предмета і об’єкта науки; · ознайомити студентів з теоріями і концепціями регіональної економіки і просторової організації господарства; · розкрити зміст основних законів і закономірностей розміщення продуктивних сил; · вивчити основні принципи і чинники розміщення продуктивних сил.
Знати: – суть об’єкта та предмета дослідження дисципліни «Регіональна економіка»; – зміст основних економічних законів, закономірностей, принципів та чинників просторової організації господарства; – основні концепції та теорії територіальної організації господарства; – основні тенденції розвитку просторових досліджень. Вміти: – аналізувати джерела та напрями походження науки про регіони; – схематично зобразити і пояснити моделі просторової організації господарства; – розкрити зв’язки регіональної економіки з іншими науками; – виділити сучасні теорії «регіонального розвитку» та з’ясувати їх значення у формуванні науки; Питання для обговорення 1. Джерела походження та етапи формування науки про регіони і територіальну організацію господарства. 2. Предмет і об’єкти дослідження регіональної економіки. Мета, завдання і методи сучасної регіональної економіки. 3. Концепції й теорії територіальної організації господарства. 4. Економічні закони суспільного розвитку і закономірності розміщення продуктивних сил, їх об’єктивний характер. 5. Принципи розміщення продуктивних сил. 6. Чинники розміщення продуктивних сил.
Питання для самостійного вивчення 1. Основні етапи становлення світової регіональної науки та сучасні напрямки розвитку наукових ідей про просторову організацію господарства в Україні. 2. Зв’язки регіональної економіки з іншими науками. 3. Характеристика “штандортних” моделей розміщення виробництва А.Вебера. 4. Роль і значення моделі просторової організації сільського господарства Й. Тюнена для подальшого становлення регіональної науки. 5. Суть “науково-технічних концепцій просторової організації економіки” та їх роль у розвитку регіональної економіки. 6. Аналіз сучасних теорій “регіонального економічного розвитку” та їх значення у формуванні науки регіональної економіки.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|