МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. Схематично зобразити і пояснити зв’язки регіональної економіки з іншими науками. 2. Схематично зобразити і пояснити модель просторової організації сільського господарства Й. Тюнена. 3. Схематично зобразити і пояснити модель “локаційного трикутника” Лаунхарда. 4. Схематично зобразити і пояснити модель теорії розміщення промисловості А. Вебера. 5. Схематично зобразити і пояснити модель “центральних місць” В. Кристаллера. 6. Схематично зобразити і пояснити модель просторової організації господарства А. Льоша.
Практичне заняття № 2. Наукові методи аналізу та обґрунтування просторової організації господарства і економічного розвитку регіонів Мета: · засвоїти сутність наукових методів аналізу та обґрунтування просторової організації господарства; · вивчити загальнонаукові та спеціальні методи дослідження; · засвоїти методи аналізу соціально-економічного розвитку регіонів (регіональну діагностику); · вивчити методи прогнозування просторової організації господарства і регіональної економіки.
Знати: – суть наукових методів дослідження для просторової організації господарства; – сутність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження; – особливості методів аналізу соціально-економічного розвитку регіонів; – методи прогнозування просторової організації господарства і регіональної економіки; Вміти: – з’ясувати сутність наукових методів аналізу та обґрунтування просторової організації господарства; – визначити роль оптимізаційних моделей для пошуку ефективної територіальноїї організації виробництва; – скласти схему – класифікацію наукових методів аналізу та обґрунтування просторової організації господарства і економічного розвитку регіонів; – розкрити відмінності у складанні галузевої та регіональної схем розвитку продуктивних сил; – визначити суть і значення балансового методу для регіональних економічних досліджень.
Питання для обговорення 1. Загальнонаукові методи дослідження та їх характеристика. 2. Спеціальні методи дослідження. 3. Балансовий метод. Оптимізаційні моделі. Теорія графів (графоаналітичний метод). Метод факторного аналізу. 4. Метод гео-інформаційних систем (ГІС-технології). 5. Методи аналізу соціально-економічного розвитку регіонів (регіональна діагностика). 6. Методи галузевого і територіального (регіонального) прогнозування. 7. Поняття про програмування регіонального розвитку, цільові комплексні програми.
Питання для самостійного вивчення 1. Суть і значення балансового методу для регіональних економічних досліджень. 2. Роль оптимізаційних моделей для пошуку ефективної територіальної організації виробництва. 3. Методологічні і методичні проблеми “регіональної діагностики” (визначення рівнів розвитку економічних регіонів).
Читайте також:
|
||||||||
|