МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Практичні завдання1. Скласти схему-класифікацію наукових методів аналізу та обґрунтування просторової організації господарства і економічного розвитку реґіонів. 2. Порівняти особливості складання галузевої та регіональної схем розвитку продуктивних сил. Відповідь побудувати у вигляді окремих основних положень, занесених у таблицю.
3. Які конкретні показники використовуються для характеристики техніко-економічної специфіки галузі? Побудуйте відповідь у вигляді таблиці.
Рекомендовані задачі [4;5;6; 9;10] Практичне заняття № 3. Регіон у системі територіального поділу праці. Економічне районування та територіальна організація господарства Мета: · вивчити сутність і співвідношення понять “район”, “регіон”, “економічний район”, “економічний регіон”, "економічний простір"; · засвоїти суть і форми територіального поділу праці; · вивчити форми територіальної організації господарства; · засвоїти сутність, принципи і види економічного районування;
Знати: – сутність поняття «район», «регіон» «економічний район», «економічний регіон», «економічний простір»; – основні форми територіальної організації господарства; – види економічних регіонів; – проблеми типології регіонів; – економічне районування: галузеве та інтегральне; – ознаки та критерії виділення економічного регіону. Вміти: – проаналізувати співвідношення понять «район», «регіон», «економічний район», «економічний регіон», «економічний простір»; – виділити основні форми територіального поділу праці; – побудувати схему адміністративно-територіального устрою України; – розкрити форми територіальної організації господарства; – визначити переваги і недоліки функціонування регіонів з спеціальним режимом інвестування; – застосувати набуті знання при побудові схеми економічного районування України за професором Заставним Ф.Д.
Питання для обговорення 1. Поняття про територію, регіон, район. Поняття про економічний простір. Співвідношення понять “регіон”, “економічний район”, “адміністративно-територіальний поділ”. Суть поняття “економічний регіон”. 2. Форми територіальної організації господарства. Види економічних регіонів. Транснаціональні регіони. Програмні регіони (Єврорегіони та ін.) 3. Типологія регіонів. Поняття про проблемні регіони: слаборозвинені (відсталі) регіони, депресивні регіони, регіони екологічного лиха. 4. Регіони з спеціальним режимом інвестування (внутрішнім і іноземним) – СЕЗ (спеціальні, або вільні економічні зони). Види СЕЗ. Переваги і недоліки їх функціонування. 5. Поняття про районування. Економічне районування: галузеве та інтегральне. 6. Поняття про економічний район, його ознаки і критерії виділення. Об’єктивність формування економічних районів і суб’єктивність економічного районування 7. Еволюція економічного районування в Україні.
Питання для самостійного вивчення 1. Проблемні регіони і регіони зі спеціальним режимом інвестування (спеціальні економічні зони): зарубіжний досвід. 2. Проблеми адекватності економічного районування і адміністративно-територіального поділу країни. 3. Перспективи адміністративно-територіальної реформи в Україні. 4. Вивчити еволюцію економічного районування в Україні. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|