МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. Побудувати схему адміністративно-територіального устрою України. 2. Побудувати схему економічних районів України. 3. Користуючись статистичними даними додатку 17 (графа 3) побудувати колову діаграму виробництва промислової продукції в розрізі економічних районів. 4. Користуючись статистичними даними додатку 17 (графа 5) побудувати колову діаграму виробництва сільськогосподарської продукції в розрізі економічних районів. 5. Використовуючи дані додатку 25 виділити: а) трійку областей України з найбільшою кількістю адміністративних районів, міст, селищ, сіл; б) трійку областей з найменшою кількістю адміністративних районів, міст, селищ, сіл.
Рекомендовані задачі [8;11;14;18]
Практичне заняття № 4. Сутність, мета і завдання регіональної економічної політики. Механізм реалізації регіональної економічної політики Мета: · засвоїти сутність, мету і завдання регіональної економічної політики; · вивчити світовий досвід державного регулювання реґіонального розвитку; · засвоїти механізм реалізації регіональної економічної політики.
Знати: – суть, мету і завдання регіональної економічної політики; – об’єкти і суб’єкти, основні принципи регіональної економічної політики; – поняття про механізм регіональної економічної політики; – стратегічне завдання регіональної економічної політики держави; – поняття про регіональні (місцеві) бюджети, їх функції та завдання; – види трансфертів: субсидії, дотації, субвенції; – стратегічне планування регіонального розвитку; – класифікацію регіональних програм. Вміти: – аналізувати місце РЕП у системі державного регулювання; – застосувати набуті знання при обґрунтуванні пропозицій щодо основних напрямів формування економічної політики в індустріально розвинутих, промислово депресивних, індустріально слаборозвинутих, сільськогосподарських, рекреаційних та екологічно несприятливих регіонах; – на основі статистичних матеріалів проаналізувати видатки місцевих бюджетів на охорону здоров’я культуру, соціальний захист; – виявити регіони з найвищим і найнижчими показниками видатків у розрахунку на душу населення; – проаналізувати «Державний бюджет України», його доходи та витратну частину.
Питання для обговорення 1. Місце регіональної економічної політики у системі державного регулювання. Суть, мета і завдання регіональної політики. 2. Об’єкти і суб’єкти регіональної економічної політики. Основні принципи її проведення. 3. Стратегічне завдання регіональної економічної політики держави. Пріоритетні сучасні завдання регіональної економічної політики. 4. Суть регіонального управління. Мета і завдання регіонального управління. Роль місцевого самоврядування. 5. Поняття про механізм регіональної економічної політики. 6. Поняття про регіональні (місцеві) бюджети, їх функції та завдання. 7. Суть і принципи регіональної податкової політики. Міжбюджетні відносини. Види трансфертів: субсидії, дотації і субвенції. Фінансова основа місцевого самоврядування. 8. Стратегічне планування регіонального розвитку. Концепція соціально-економічного розвитку регіону. Прогнозування регіонального розвитку. 9. Принципи вироблення програм, мета і механізми реалізації програм. Класифікація регіональних програм: програми соціально-економічного розвитку регіонів і цільові комплексні програми (проблемні програми).
Питання для самостійного вивчення 1. Місце регіональної економічної політики у системі державного регулювання. 2. Світовий досвід державного регулювання регіонального розвитку.
Читайте також:
|
||||||||
|