МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні порадиРозпочинаючи перше питання, дайте характеристику впливам суспільно-політичного життя на розвиток культури. Чому рівень писемності в Україні був нижчим порівняно з європейським? Доведіть, що освітній рух у Галичині виявляв певну динаміку свого приросту. Висвітліть культурно-освітню діяльність товариств “Просвіта”, “Рідна Школа”, “Взаємна Поміч Українських Учителів”, “Учительська Громада”, “Сокіл”, “Січ” ін. Проаналізуйте боротьбу за український університет у Львові. Охарактеризуйте розвиток українського шкільництва в Буковині і Закарпатті. Висвітліть становище освіти в Наддніпрянській Україні. Визначте вплив Першої світової війни на розвиток як освіти, так і культурного життя в цілому. Порівняйте видавничий рух західної і східної частин України. З’ясуйте вплив преси на зростання національної свідомості українського народу. Проаналізуйте успіхи в розвитку природничих наук і техніки, біології та медицини, літакобудуванні та інженерії. Доведіть, що історична наука початку ХХ ст. особливо плідно розвивалася (С.Томашівський, Д.Дорошенко, Д.Яворницький, О.Єфименко, Д.Багалій ін.). Визначіть внесок М.Грушевського у вітчизняну історичну науку. Дайте характеристику Науковому товариству імені Т.Шевченка (НТШ) у Львові, яке залишалося неофіційною українською академією наук. Які наукові твори виходять в цей період під егідою НТШ? У 1908 р., на зразок львівського, було засновано Українське Наукове Товариство в Києві (висвітліть його діяльність). Науковий квартальник “Україна”. Дослідіть діяльність українських вчених поза кордонами України (М.Борисикевич, І.Горбачевський, І.Пулюй, І.Скорський ін.). Визначте роль “Словника української мови”, впорядкованого Б.Грінченком і “Української граматики” під редакцією А.Кримського, у піднесенні національної самосвідомості. У другому питанні охарактеризуйте розвиток літератури на початку ХХ ст. Доведіть справедливість висновку І.Франка: “Ніколи досі на ниві нашого слова не було такого оживлення, такої маси конфліктів, суперечних течій, полеміки, різнорідних думок, таких глибоких переворотів”. Висвітліть боротьбу представників різних течій української літератури. Л.Українка, В.Винниченко, М.Коцюбинський, О.Кобилянська, В.Стефаник, Б.Лепкий, В.Пачовський, М.Черемшина, О.Олесь, М.Вороний ін. З’ясуйте яким чином повсякденне життя українства відобразилося в народній творчості. У третьому питанні висвітліть розвиток українського театру, його репертуар. М.Кропивницький, І.Карпенко-Карий, М.Садовський, М.Заньковецька. Проаналізуйте форми музичного життя в Україні. Дайте характеристику творчій спадщині композиторів М.Лисенка, К.Стеценка, Я.Степового, М.Леонтовича, А.Вахнянина ін. Дослідіть аматорський хоровий рух, діяльність музичних товариств і гуртків. Українська кінематографія на поч. ХХ ст. Д.Сахненко, А.Федецький. У четвертому питанні визначіть внесок в українське культурне життя вітчизняних художників (М.Башкірцева, О.Мурашко, І.Труш, М.Жука, О.Новаківського, М.Сосенка, О.Кульчицької), скульпторів (М.Гаврилка, В.Іщенка, П.Війтовича, І.Севера ін.), архітекторів (В.Нагірного, І.Левитського, В.Кричевського, С.Тимошенка, Д.Дяченка ін.) і графіків (В.Кричевського, Ю.Нарбута ін.).
Читайте також:
|
||||||||
|