Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Деякі методичні рекомендації

 

Попередній, як і будь-який інший, діагноз проблем підкоряється тим же основним правилам, і в ньому використовуються ті ж аналітичні методи. Постановка діагнозу включає збір і аналіз інформації з діяльності й ефективності роботи клієнта, бесіди з окремими керівниками й іншими провідними співробітниками, а в ряді випадків і з людьми, що не працюють в організації-клієнті. Консультант в основному не цікавиться деталями, а шукає основні тенденції, взаємозв'язки і пропорції. Однак досвідчений консультант може відчути потенційні проблеми за деталями, яких може не побачити інший спостерігач:

- Використання порівняння. Важливий метод попереднього діагнозу — порівняння. При відсутності вичерпного детального аналізу даних консультантові потрібні опорні дані, що можуть направляти його в ході попередньої оцінки сили, слабості і бажаних поліпшень. Він знайде їх шляхом порівнянь з наступними параметрами:

- минулі досягнення (якщо ефективність роботи організації погіршилася і проблема в цілому може бути виправлена);

- власні плани і нормативи клієнта (якщо реальна ефективність роботи їм не відповідає);

- інші порівнянні організації (щоб оцінити, що було досягнуто в іншому місці і чи можливо це в організації-клієнті);

- Альтернативні підходи (самодіагноз окремими бізнесменами або керівниками).

- Джерела інформації містять у собі:.

- Опубліковані матеріали.

- Внутрішня документація і звіти клієнта

- Документація консультативного підрозділу

- Спостереження за діяльністю організації і бесіда із ключовими людьми

- Контакти з іншими організаціями,

 

План завдання

 

Під час перших контактів із клієнтом і попереднім діагнозом проблеми консультант повинен зібрати і проаналізувати досить інформації, щоб скласти план виконання завдання. Цього очікує на даному етапі клієнт: отримати від нього не тільки інформацію з проблеми, але і пропозицію, яка описує, що він рекомендує робити і на яких умовах може запропонувати свою допомогу.

Істотна сторона розробки і планування консультативного завдання — вибір стратегії виконання завдання. Під цим ми розуміємо ролі, що будуть грати консультант і клієнт, спосіб (і тимчасову послідовність) застосування і гармонізації різних методів втручання з обох сторін, а також ресурси, які виділені на виконання завдання.

План виконання завдання, що включає стратегію, якої варто дотримуватись, формально представляється клієнтові у вигляді пропозиції.

8.4.1Короткий опис проблеми

Висновки, зроблені на підставі попереднього діагнозу, складаються, і консультант представляє свій опис проблеми. Він може включати порівняння з початковим визначенням проблеми клієнтом: консультант може запропонувати розширити чи скоротити це визначення або ж послатися на інші виявлені їм проблеми або можливі зміни, що можуть відбутися під час виконання завдання (наприклад, вплив економічного спаду, напруженості в трудових відносинах). При необхідності проблему можна розглянути в більш широкому контексті діяльності клієнта, його досягнень і ресурсів.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  12. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Труднощі у виявленні проблем | Фази та графік виконання завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.