МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Деякі методичні рекомендації
Попередній, як і будь-який інший, діагноз проблем підкоряється тим же основним правилам, і в ньому використовуються ті ж аналітичні методи. Постановка діагнозу включає збір і аналіз інформації з діяльності й ефективності роботи клієнта, бесіди з окремими керівниками й іншими провідними співробітниками, а в ряді випадків і з людьми, що не працюють в організації-клієнті. Консультант в основному не цікавиться деталями, а шукає основні тенденції, взаємозв'язки і пропорції. Однак досвідчений консультант може відчути потенційні проблеми за деталями, яких може не побачити інший спостерігач: - Використання порівняння. Важливий метод попереднього діагнозу — порівняння. При відсутності вичерпного детального аналізу даних консультантові потрібні опорні дані, що можуть направляти його в ході попередньої оцінки сили, слабості і бажаних поліпшень. Він знайде їх шляхом порівнянь з наступними параметрами: - минулі досягнення (якщо ефективність роботи організації погіршилася і проблема в цілому може бути виправлена); - власні плани і нормативи клієнта (якщо реальна ефективність роботи їм не відповідає); - інші порівнянні організації (щоб оцінити, що було досягнуто в іншому місці і чи можливо це в організації-клієнті); - Альтернативні підходи (самодіагноз окремими бізнесменами або керівниками). - Джерела інформації містять у собі:. - Опубліковані матеріали. - Внутрішня документація і звіти клієнта - Документація консультативного підрозділу - Спостереження за діяльністю організації і бесіда із ключовими людьми - Контакти з іншими організаціями,
План завдання
Під час перших контактів із клієнтом і попереднім діагнозом проблеми консультант повинен зібрати і проаналізувати досить інформації, щоб скласти план виконання завдання. Цього очікує на даному етапі клієнт: отримати від нього не тільки інформацію з проблеми, але і пропозицію, яка описує, що він рекомендує робити і на яких умовах може запропонувати свою допомогу. Істотна сторона розробки і планування консультативного завдання — вибір стратегії виконання завдання. Під цим ми розуміємо ролі, що будуть грати консультант і клієнт, спосіб (і тимчасову послідовність) застосування і гармонізації різних методів втручання з обох сторін, а також ресурси, які виділені на виконання завдання. План виконання завдання, що включає стратегію, якої варто дотримуватись, формально представляється клієнтові у вигляді пропозиції. 8.4.1Короткий опис проблеми Висновки, зроблені на підставі попереднього діагнозу, складаються, і консультант представляє свій опис проблеми. Він може включати порівняння з початковим визначенням проблеми клієнтом: консультант може запропонувати розширити чи скоротити це визначення або ж послатися на інші виявлені їм проблеми або можливі зміни, що можуть відбутися під час виконання завдання (наприклад, вплив економічного спаду, напруженості в трудових відносинах). При необхідності проблему можна розглянути в більш широкому контексті діяльності клієнта, його досягнень і ресурсів. Читайте також:
|
||||||||
|