Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фази та графік виконання завдання

Етапи виконання: завдання варто програмувати досить детально. В основному консультант буде рухатися по фазах вирішення проблеми або процесу консультування.

Графік виконання завдання — ключовий елемент стратегії. Який темп роботи обрати? У першу чергу це визначається потребами клієнта, однак є й інші аспекти, наприклад:

- технічні, трудові і фінансові можливості клієнта і консультанта;

- здійсненний і оптимальний темп змін;

- бажаність фазового підходу до виконання завдання (почати з підрозділу, який найбільш підготовлений до змін і бажає співробітничати, вводити нову схему спочатку експериментальним шляхом і т.д.).

 

Визначення ролей

Це ще один стратегічний елемент планування завдання. Консультант пропонує стиль або характер консультування на його думку, які найбільш підходять до характеру проблеми, мотиваціям і можливостям персоналу клієнта. Недостатньо дати загальне визначення застосованого підходу. Варто точно описати намічувані заходи, указуючи наступне:

- які дії виконує клієнт і які консультант;

- хто готує які дані і документацію;

- які будуть використовуватися зустрічі, робочі групи, цільові групи й інші форми групової роботи і хто буде в них брати участь;

- які спеціальні заходи щодо навчання та інформації будуть використовуватися.

 

Планування ресурсів

 

Після детального визначення ролей консультант може виявити ресурси, необхідні для виконання завдання на кожній стадії, включаючи:

- ресурси, що надає консультант (час консультанта, матеріал, канцелярські засоби, спеціалізовані розрахунки, науково-дослідна робота, юридична допомога й інші послуги), включаючи їхню вартість;

- ресурси, що надає клієнт (час керівництва і персоналу, заходу щодо взаємодії, адміністративна підтримка, конторське устаткування, кошти на іспити, експериментальну роботу, обчислювальні операції і т.д.).

Ясно, що клієнт хоче знати, які з ресурсів першого виду треба буде використовувати й оплачувати під час виконання завдання. Більш того, він також приймає в цьому участь і внесок з боку його організації може бути великим. Відсутність точного розрахунку може стати джерелом значних труднощів.

 

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Деякі методичні рекомендації | Пропозиції клієнтові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.