Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Доведіть, щопроголошення Української Народної Республіки стало фундаментом самостійної зовнішньої політики. Висвітліть підступну суть політики радянської Росії щодо Центральної Ради, провал спроби більшовиків встановити свою владу в Україні на Всеукраїнському з’їзді Рад, проголошення України складовою частиною радянської Росії. Більшовицький напад нав’язав УНР збройний конфлікт, якого вона не хотіла і до якого не була готова. Здійсніть аналіз перших неофіційних зустрічей з німецькими й австро-угорськими дипломатами. Чим були викликані сподівання українських керівників на спільність дій разом з делегацією Раднаркому у Бресті.

Висвітліть визнання делегації УНР рівноправною учасницею мирних переговорів. Дослідіть процес включення Української Народної Республіки до міжнародних подій, які завершилися укладенням Брестських мирних договорів. Реконструювати весь хід боротьби української делегації за політичні, територіальні та економічні інтереси України Визначте особливості етапів діяльності української делегації на мирних переговорах Центральне місце у переговорах делегації УНР посіли територіальні питання (дайте характеристику). Аналіз матеріалів економічної секції приводить до висновку, що у Бресті Центральні держави розглядали УНР як рівноправного партнера без будь-яких намірів підкорити її в економічному плані (доведіть). Проаналізуйте місце України у політиці Центральних держав у зв’язку з мирними переговорами;

Проаналізуйте результати переговорів української делегації у Бресті. З’ясуйте умови Брест-Литовського мирного договору між Україною та державами Четверного союзу від 9 лютого 1918 р. та додаткового протоколу. Висвітліть, яким чином вирішувалося питання Східної Галичини у додатковому протоколі. Порівняйте оцінки Брест-Литовського мирного договору у вітчизняній історіографії. Чому кожне положення підсумкових документів обумовлювалось такою масою застережень, що, при реалістичному погляді на них, ставало зрозумілим, що Україна сплачувала неадекватну ціну за обіцяну допомогу? Доведіть, що налагодження нормальних міждержавних відносин між сторонами робила неможливим більшовицька навала на УНР.

Узагальніть історичний досвід діяльності української дипломатії на конференції у Бресті.

 



Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар 2. | Тема Українська Держава Павла Скоропадського (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.