Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика розв’язання.

1. Перед експертною оцінкою (визначення балів) необхідно ознайомитись з загальною ситуацією в країні і безпосередньо зі становищем певної галузі, де планується діяльність підприємства.

2. При визначенні балів дотримуватись таких правил:

- використовувати дробові числа, щоб точніше оцінити відмінності у величині показників;

- при визначенні меж значень зважати на те, що одні показники є стимуляторами (ВВП), а інші – де стимуляторами (інфляція);

- для деяких показників оптимальний рівень (4 бали) визначається у певному діапазоні (податковий баланс), негативним є віддалення від значень цього діапазону;

- за відсутності даних по певному економічному показнику його необхідно замінити або (як виняток) обрати оцінку 2 бали (середнє значення).

3. При визначенні вагомості окремих показників орієнтуватись на те, щоб сума значущостей не перевищувала загальної величини значущості по розділу і кінцевому підсумку числа 100. За необхідності значущість окремих розділів можна змінювати.

 

Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [6, c.92-99], [15, c. 72-159], [33, c. 312-317].


Практичне заняття № 7-8 (4 год.)

Тема 5. Внутрішні ризики у сучасному підприємництві

Мета: визначити та використати методики оцінки для внутрішніх видів ризику у сучасній сфері підприємництва

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Внутрішні ризики, галузевий ризик, виробничий ризик, комерційний ризик, транспортний ризик, фінансовий ризик, кредитні ризики, ризик реального інвестування, ризик втраченого фінансового зиску, ризик фінансового інвестування, коефіцієнт β, аудиторський ризик.

5.1. Галузевий ризик.

5.2. Виробничий (операційний) ризик.

5.3. Комерційний ризик.

5.4. Транспортний ризик.

5.5. Фінансовий ризик.

5.6. Аудиторський ризик.

 

2) вміти:

а)розраховувати проектно-практичні роботи

№1. Складання розподілу ймовірностей та розрахунок основних кількісних показників ризику


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторський ризик і методика його визначення
  11. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  12. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема факторів ризику для визначення рівня зовнішніх ризиків | Умова роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.