Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні особливості якісного аналізу малюнків

Якісний аналіз малюнків проводиться з врахуванням їх формальних і змістових аспектів. Інформативними форма­льними ознаками малюнка вважаються, наприклад, розмі­щення малюнка на листку паперу, пропорції окремих частин малюнка, його величина, стиль розмальовування, сила натиску олівця, витирання малюн­ка, або його окремих частин.

Змістовні аспекти включають в себе особливості, рух і настрій намальованого об'єкта.

Для аналізу малюнків використовуються три аспекти оцінки — деталі малюнків; їх пропорції; перспектива.

Вважається, що деталі малюнка, представляють усвідомлення і зацікавленість люди­ни в повсякденній життєвій ситуації. Обстежуваний може показати у своєму малюнку, які деталі мають для нього особистісну значущість, двома способами: — позитивним (якщо під час роботи над малюнком дитина підкреслює деякі деталі малюнка, а також коли повертається до них) або — негативним (коли пропускає основні деталі об'єктів, які малюються).

Пропорції малюнка інколи відображають психологічну значущість, важливість і цін­ність речей, ситуації або ставлень, які безпосередньо або символічно представлені в малюнку будинку, дерева і людини. Пропорція може розглядатися як відношення цілого малюнка до даного простору паперу або як відношення однієї частини малюнка до іншої. Наприклад, дуже маленький малюнок людини може показати відчуття неадекватності суб'єкта в його психологічному оточенні.

Вважається, що перспектива показує більш складне ставлення людини до її психоло­гічного оточення. При оцінці перспективи увага звертається на положення малюнка на листку паперу по відношенню до глядача (погляд зверху або знизу), взаємне розміщення окремих частин малюнку, рух намальованого об'єкту. Наприклад, людина, намальована в русі (біжить, танцює, грається), частіше показує активне, творче ставлення дитини до свого життя.


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  9. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  10. IV. Загальні висновки
  11. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  12. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 23. Проективна методика «Дім, дерево, людина» | Особливості виконання завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.