МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості виконання завдання.Малювання невпевнене. Крок за кроком — невпевненість. Вперто малює, незважаючи на труднощі — енергійність, наявність позитивної мотивації. Вибачення через малюнок -недостатня впевненість у собі. Відмова від малювання — приховування проблем, небажання відкритись. Відмова або небажання малювати фігуру іншої статті — конфлікт сексуальних ролей. Витирання з наступним погіршенням малюнка — наявність сильної емоційної реакції на об'єкт, який малюється, або на те, що він символізує для суб'єкта. Витирання без спроби перемалювати — наявність внутрішнього конфлікту власне з цією деталлю або з тим, що вона символізує. Витирання або перемальовування — якщо перемальовування більш досконале — це хороший знак. Часті витирання — нерішучість, незадоволеність собою. Розміщення малюнка па листку. Розміщення малюнка над центром листка — чим вище малюнок над центром листка, тим ймовірніше що: 1. Суб'єкт відчуває трудність своєї боротьби і відносну недосяжність мети; 2. Суб'єкт схильний шукати задоволення у фантазіях (внутрішня напруженість); 3. Суб'єкт схильний триматися осторонь. Розміщення малюнка точно в центрі листка — незахищеність і ригідність (прямолінійність). Потреба контролю задля збереження психічної рівноваги. Розміщення малюнка нижче центру листка — чим нижче малюнок по відношенню до центру листка, тим більше схоже на те, що: 1. Суб'єкт почуває себе незручно і це створює у нього депресивний настрій; 2. Суб'єкт почуває себе обмеженим реальністю. Розміщення малюнка по лівій стороні листка — акцентування минулого, імпульсивність. Розміщення малюнка в лівому верхньому кутку листка — схильність уникати нових переживань. Бажання заглибитись у минуле чи у фантазії. Розміщення малюнка на правій половині листка — суб'єкт схильний шукати насолоду в інтелектуальних сферах. Акцентуація майбутнього. Малюнок виходить за лівий край листка — фіксація на минулому і страх перед майбутнім. Вихід за правий край листка — бажання «втекти» в майбутнє, щоб звільнитись від минулого. Бажання зберегти жорсткий контроль. Вихід за верхній край листка — фіксування на мисленні і фантазії, як джерелах насолод, яких суб'єкт не переживає в реальному житті. Контури дуже прямі — ригідність. Контур ескізний (застосовується постійно) — в кращому випадку дріб'язковість, прагнення до точності, в гіршому — вказівка на нездатність до чіткої позиції. Читайте також:
|
||||||||
|