Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МОДУЛЬНИЙ СКЛАД НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«Цивільне та сімейне право»

№ модуля   Назва модуля Аудиторні заняття, години Індивід. заняття Сам. робота Кредити/ години
Всього Лекції. Семінрські заняття   Практичні заняття Модульні роботи
  3-й семестр     3 кред./ 108 год
1. Модуль № 1. Загальні положення цивільногоправа 22 12 10 16 16 1.5 кред./54 год.
1.1. Тема 1. Цивільне право в системі права. Цивільне законодавство    
1.2. Тема 2. Цивільні правовідносини    
1.3. Тема 3. Здійснення цивільних прав та виконання обов'язків    
1.4. Тема 4. Захист цивільних прав та інтересів    
2. Модуль № 2. Фізичні та юридичні особи 32 14 18 10 12 1.5 кред./54 год.
2.1. Тема 5. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права    
2.2. Тема 6. Опіка та піклування    
2.3. Тема 7. Особисті немайнові права фізичної особи    
2.4. Тема 8. Юридичні особи    
2.5. Тема 9. Підприємницькі товариства.    
2.6. Тема 10. Держава, територіальні громади та АРК як учасники цивільних правовідносин      
  Модульна контрольна робота                
  Форма підсумкового контролю залік                
  4-й семестр     3 кред. / 108 год.
3. Модуль № 3. Об’єкти, правочини та строки 26 12 14 14 14 1.5 кред./54 год.
3.1. Тема 11. Об'єкти цивільних прав    
3.2. Тема 12. Правочини    
3.3. Тема 13. Представництво у цивільному праві    
3.4. Тема 14. Строки та терміни в цивільному праві. Позовна давність    
  Модульнаконтрольна робота                
4. Модуль № 4.Речове право. Право інтелектуальної власності 28 14 14 14 12 1.5 кред./54 год.
4.1. Тема 15. Право власності    
4.2. Тема 16. Речові права на чуже майно    
4.3. Тема 17. Право інтелектуальної власності    
  Модульнаконтрольна робота                
  Форма підсумкового контролюекзамен                
  Всього з дисципліни     6 кред./ 216 год

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Тема 1. Цивільне право у системі права.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності
  11. II. Мотивація навчальної діяльності
  12. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку




Переглядів: 294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема № 17. Право інтелектуальної власності | Тема 5. Фізичні особи як суб’єкти цивільних правовідносин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.