МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Експериментальна частина1. До 1 гранули цинку додайте 2-3 мл розведеної соляної кислоти нагрійте. Газ, що виділяється, зберіть у пробірку методом витіснення води, піднесіть її до полум'я пальника. Що спосторігається? В якій ролі виступає водень у першій та другій реакціях? 2. До 1 гранули алюмінію додайте 2-3 мл розведеного розчину гідроксиду натрію. Далі виконуйте так, як в досліді 1. 3. Пробірку, в якій міститься приблизно 0,5 г оксиду міді(ІІ), закріпіть у штативі під невеликим кутом отвором донизу. Нагрійте оксид міді і пропускайте у пробірку водень з апарата Kiппa. Що спостерігається? В якій ролі виступає водень? 4. Нагрійте у пробірці невелику кількість перманганату калію (близько 0,5 г. ). Який газ виділяеться? Як це довести? 5. Нагрійте хлорат калію (0,5 г) до розплавлення. Перевірте, чи виділяється при цьому кисень. Що відбуваеться при додаванні оксиду марганцю (IV)? Яка його роль? Визначте, який газ виділяється. 6. У колбу місткістю 100 мл зберіть кисень методом витіснення води так, щоб у колбі залишилось приблизно 10 мл води. На залізній ложчці підпаліть сірку i внесіть у колбу. Порівняйте горения сірки на повітрі та в кисні. Після закінчення реакції струсіть колбу. Визначте реакцію середовища одержаного розчину за допомогою індикатора або рН-метра ( іономіра). 3робіть висновок про властивості одержаного оксиду. 7. До розчину пероксиду водню додайте трохи оксиду марганцю (IV). Що спостерігаеться? Яка роль оксиду марганцю? 8. До розчину йодиду калію додайте такий же об'єм розведеної сірчаної кислоти, а потім розчин пероксиду водню. Що спостерігається? Які властивості виявляє в цій реакції пероксид водню? 9. До 0,5 мл розчину брому у воді ( бромна вода ) додайте пероксид водню. Що спостерігається? Які властивості виявляе в цій реакції пероксид водню?
Варіанти завдань Досліди Рівняння реакцій 1 1 4 7 1 5 7 11 12 16 2 2 5 8 2 3 6 8 14 - 3 3 6 9 4 9 10 13 15 - Читайте також:
|
||||||||||||||
|