Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальний висновок

Згідно даним табл. 4.5 радіаційних втрат серед людей не передбачається. З метою профілактики можливих радіаційних уражень (радіаційного катару верхніх дихальних шляхів, тощо) доцільно здійснити заходи захисту органів дихання від радіоактивного пилу.

Збитки від негативної події можна вважати такими, що не потребують оцінки (див табл.4.6).

 

Додаток до розрахункового завдання 4

 

Таблиця 4.1

Коефіцієнт Кt для розрахунку потужності дози опромінювання на різний час після руйнування АЕС. Реактор типа РБМК

 

Час виміру потуж- ності дози опромін-ювання Час після аварії, на який перераховується потужність дози опромінювання
  Години   Доби
Години   1.00 1,00 0,83 0,75 0,64 0,61 0,48 0,42 0,37 0,28 0,13 0,07
2.00 1,19 1,00 0,89 0,76 0,72 0,57 0,50 0,45 0,34 0,16 0,09
3.00 1,33 1,11 1,00 0,86 0,81 0,64 0,56 0,50 0,38 0,18 0,10
5.00 1,54 1,29 1,16 1,00 0,94 0,75 0,65 0,58 0,44 0,21 0,12
6.00 1,63 1,37 1,23 1,05 1,00 0,79 0,68 0,62 0,47 0,22 0,12
7.00 1,71 1,44 1,29 1,11 1,05 0,83 0,72 0,65 0,49 0,24 0,13
9.00 1,86 1,54 1,40 1,20 1,13 0,90 0,78 0,70 0,53 0,26 0,14
12.0 2,05 1,72 1,54 1,32 1,25 1,00 0,86 0,77 0,59 0,28 0,16
15.0 2,22 1,86 1,67 1,43 1,35 1,08 0,93 0,84 0,64 0,31 0,17
18.0 2,37 1,99 1,78 1,53 1,45 1,15 1,00 0,89 0,68 0,33 0,13
Доби 1.00 2,64 2,21 1,98 1,70 1,61 1,28 1,11 1,00 0,76 0,36 0,20
2.00 3,47 2,91 2,60 2,24 2,11 1,68 1,46 1,31 1,00 0,48 0,27
3.00 4,11 3,45 3,09 2,65 2,51 1,99 1,73 1,55 1,15 0,57 0,32

 

 

Таблиця 4.2

Коефіціент Кt для розрахунку потужності дози випромінювання на різний час після руйнування АЕС. Реактор типа ВВЕР

 

Час виміру потуж- ності дози опромін-ювання Час після аварії, на який перераховується потужність дози опромінювання
Години Доби
Години   1.00 1,00 0,83 0,73 0,63 0,59 0,48 0,40 0,35 0,26 0,12 0,06
2.00 1,20 1,00 0,88 0,75 0,71 0,56 0,48 0,43 0,32 0,14 0,08
3.00 1,35 1,12 1,00 0,85 0,80 0,63 0,54 0,48 0,36 0,16 0,09
5.00 1,58 1,31 1,17 1,00 0,94 0,74 0,63 0,56 0,42 0,19 0,10
6.00 1,67 1,39 1,24 1,06 1,00 0,78 0,67 0,60 0,45 0,20 0,11
7.00 1,76 1,47 1,30 1,11 1,05 0,82 0,71 0,63 0,47 0,22 0,12
9.00 1,92 1,60 1,42 1,21 1,14 0,90 0,77 0,70 0,51 0,24 0,13
12.0 2,13 1,77 1,58 1,35 1,27 1,00 0,85 0,76 0,57 0,26 0,14
15.0 2,32 1,93 1,71 1,46 1,38 1,08 0,93 0,83 0,62 0,28 0,15
18.0 2,48 2,07 1,84 1,57 1,48 1,16 1,00 0,89 0,66 0,31 0,16
Доби. 1.00 2,78 2,31 2,06 1,76 1,65 1,30 1,11 1,00 0,74 0,34 0,18
2.00 3,72 3,09 2,76 2,35 2,21 1,74 1,49 1,33 1,00 0,46 0,25
3.00 4,45 3,71 3,30 2,81 2,65 2,08 1,79 1,59 1,19 0,55 0,30

 

Таблиця 4.3

Товщина шару половинного ослаблення потужності дози гамма-випромінювання захисними матеріалами

 

Матеріал Густина, г/см3 Товщина шару половинного ослаблення, см
Грунт 1,6 8,1
Цегла 1,6 8,1
Бетон 2,3 5,7

 

Таблиця 4.4

Коефіцієнти ослаблення потужності дози гамма-випромінювання

укриттями і транспортними засобами

 

Найменування укриттів і транспортних засобів Косл
Відкрите розташування на місцевості
Відкриті окопи, траншеї, щілини
Дезактивовані відкриті траншеї, окопи, щілини
Перекриті щілини
Автомобілі та автобуси
Залізничні платформи 1,5
Криті вагони
Пасажирські вагони
Виробничі одноповерхові будівлі (цехи)
Виробничі адміністративні будівлі
Одноповерхові кам'яні житлові будинки
Двоповерхові кам'яні житлові будинки
Підвали у двоповерхових кам'яних житлових будинках
Підвали під одноповерховими будинками
Триповерхові кам'яні житлові будинки
Підвали у триповерхових кам'яних житлових будинках
П'ятиповерхові кам'яні житлові будинки
Підвали у п'ятиповерхових кам'яних житлових будинках
Житлові дерев'яні будинки
Одноповерхові
Підвали у одноповерхових дерев'яних будинках
Двоповерхові
Підвали у двоповерхових дерев'яних будинках

 

 

Таблиця 4.5

 

Втрата працездатності людьми в залежності від одноразової дози опромінювання, розподіл втрат за часом

 

Доза опромінювання, рад Втрата працездатності, відсотки до усіх опромінених, за час, що відраховується від закінчення опромінення Летальний наслідок, відсотки
Дві доби Другий та третій тиждень Третій та четвертий тиждень Всього
Од. вип. Од. вип. Од. вип.
Од. вип.

 

Таблиця 4.6


Читайте також:

  1. IV Висновок
  2. IV. Висновок
  3. IV. Висновок
  4. VI. ПОПЕРЕДНІЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ВИСНОВОК
  5. А – Загальний опис факультету
  6. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  7. Аудиторський висновок
  8. Аудиторський висновок
  9. Аудиторський висновок та звіт. Види аудиторських висновків
  10. АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК ТА ІНШІ ПІДСУМКОВІ ДОКУМЕНТИ
  11. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  12. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад постановки завдання. | Зміст другого варіанту індивідуальної контрольної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.