Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст другого варіанту індивідуальної контрольної роботи

Виявлення та оцінка хімічної обстановки на об’єкті господарювання

 

Всі розрахунки контрольного завдання проводяться з метою визначення можливої кількості уражених в умовах надзвичайної ситуації і, на цій основі, прийняття рішення про застосування оптимальних заходів захисту населення.

Зміст завдання полягає у визначенні, базуючись на вихідних даних:

· масштабу хімічного забруднення території, параметрів зони хімічного зараження, кількості утворених осередків хімічного ураження;

· часу підходу забрудненого повітря до населених пунктів, в яких почнуть утворюватись осередки хімічного ураження;

· можливої кількості уражених серед працівників підприємства, де сталась аварія та в осередках хімічного ураження;

· тривалості хімічного забруднення приземного шару повітря в зоні хімічного зараження.

Хімічна обстановка наноситься на карту (схему). Після нанесення на карту (схему) хімічної обстановки, визначаються заходи захисту мешканців тих населених пунктів, які опинились в зоні хімічного зараження.

Крім того, виконуючи завдання, студенти вивчають фізичні та хімічні властивості сильнодіючої отруйної речовини (СДОР), ознаки ураження людини цією речовиною та надання першої медичної допомоги при ураженні.

 

Приклад виконання типового першого індивідуального контрольного завдання

Вихідні дані:

1. Місце аварії – н. п. Борки.

2. Час аварії – 9.00 28.07.

3. Назва СДОР – фосген.

4. Кількість СДОР, тон – 15.

5. Напрямок вітру, град. – 200.

6. Швидкість вітру, м/с – 1,0.

7. Температура повітря, 0 С – +36.

8. Ступінь вертикальної стійкості атмосфери – інверсія.

9. Кількість робітників – 12 людей.

10. Забезпеченість робітників засобами індивідуального захисту – 100%.

11. Кількість мешканців в населених пунктах, що можуть опинитись

на зараженій території – 30,6 тис. людей.

12. Кількість тварин в господарствах населення – 250 свиней, вагою 100 кг.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Короткий зміст
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальний висновок | Характеристика фосгену

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.