Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Параметри оцінки виховної роботи закладу освіти

Вивчення соціально-педагогічних умов діяльності школи

1.1. Вивчення культури поведінки учнів.

1.2. Аналіз зайнятості школярів у гуртках, секціях, об’єднаннях.

1.3. Вивчення запитів, нахилів, інтересів школярів.

1.4. Педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення школярів, які потребують особливої уваги.

1.5. Педагогічний аналіз особливостей мікрорайону школи.

1.6. Вивчення рівня вихованості учнів.

1.7. Педагогічна діагностика рівнів трудової та соціально-комунікативної активності школярів.

Планування та розробка основних напрямків виховної роботи

2.1. Організація, збір та узагальнення пропозицій учнів, вчителів, батьків щодо перспектив роботи школи.

2.2. Планування гурткової роботи за інтересами.

2.3. Планування загально шкільних заходів.

2.4. Розробка структури учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких формувань.

2.5. Планування виховної роботи на новий навчальний рік.

2.6. Планування роботи методичних об’єднань класних керівників.

3. Організація роботи педагогічного колективу
на підвищення якості виховного процесу

3.1. Організація роботи щодо запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови.

3.2. Розвиток творчих інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами.

3.3. Організація морально-правового виховання.

3.4. Захист прав та інтересів учнів.

3.5. Надання допомоги в організації роботи органам учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких об’єднань.

3.6. Проведення заходів серед школярів (конкурсів, змагань, оглядів).

3.7. організація літнього оздоровлення школярів.

3.8. Створення виховної системи школи.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета і завдання процесу виховання | Інтеграція зусиль школи, сім’ї та громадськості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.182 сек.