Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і завдання процесу виховання

Метою виховного процесу в школіє виховання і розвиток вільної, духовно багатої, життєлюбної, талановитої особистості, що володіє знаннями про природу, людину і суспільство, готова до творчої діяльності і дотримується принципів моральної поведінки.

Головні завдання виховного процесу:

1. Навчити учнів мислити та розвивати їхні розумові здібності.

2. Формувати пізнавальні інтереси школярів.

3. Виявляти й розвивати творчі здібності та задатки учнівської молоді.

4. Забезпечувати моральні стосунки в учнівському колективі.

5. Навчати учнів любити людей та життя.

6. Прилучати до духовних національних і загальнолюдських цінностей.

7. Формувати моральне ставлення до людини, праці, природи, батьківщини.

8. Формувати та розвивати риси характеру кожного учня на основі принципу природо відповідності за програмою духовного і морального вдосконалення.

9. Розвивати комунікативні здібності учнів.

Напрями виховання:

1. Забезпечення розвитку й самовдосконалення.

2. Формування духовності.

3. Соціальна орієнтація.

4. Виховання самостійності.

5. Забезпечення самореалізації в різних сферах життєдіяльності.

Планування виховної роботи
за пріоритетними напрямами виховання

Вересень: Місячник патріотичного виховання „Я − житель...”
Формування патріотичних почуттів передбачає вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання держави та до її захисту, виховання школярів як громадян-патріотів, забезпечення усвідомлення ними громадянського обов’язку тощо.
  Традиційні заходи: Ä свято Першого дзвоника; Ä День міста (села); Ä акція „... − місто (село) мого дитинства”; Ä свято шкільної вулиці; Ä акція милосердя; Ä операції „Затишок”, „Саджанець.
Жовтень: Місячник „Я − учень своєї школи”.
Головні завдання заходів, що проводяться в рамках місячника, спрямовані на розвиток пізнавальної активності учнів, формування в них усвідомлення суспільної значущості наукових знань, потреби в ґрунтовному й творчому опануванні знаннями; розвиток індивідуальних здібностей і талантів; забезпечення умов для самореалізації школярів.
  Традиційні заходи: Ä День учителя; Ä День самоврядування; Ä „Осінній бал”; Ä конкурси „Кращий знавець географії”, „Кращий знавець біології”, „Кращий знавець хімії” тощо.
Листопад: Місячник „Я − творча особистість”.
Заходи в рамках місячника спрямовані на забезпечення високої художньо-естетичної культури особистості. Цілісний процес виховання передбачає підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів, формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основи народної естетики та найкращих надбань цивілізації; вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.

  Традиційні заходи: Ä шоу-фестиваль „Таланти твої, школо!”; Ä тиждень мови і писемності; Ä відкриття засідання учнівського Парламенту.
Грудень: Місячник „Я − людина, і цим все сказано!”
Моральне виховання спрямоване на розвиток в учнів моральних почуттів, переконань і формування в них потреби поводитися згідно з моральними нормами, що діють у суспільстві; забезпечення опанування ними духовної культури людства, нації, найближчого соціального оточення, наслідування найкращих моральних зразків, вироблених родиною, українським народом; виховання поваги до загальнолюдських моральних цінностей.
  Традиційні заходи: Ä конкурс „Українська майстерня”; Ä новорічні свята; Ä родинне свято „А нумо, сім’ї!”
Січень: Місячник громадянського виховання.
Заходи місячника спрямовані на реалізацію завдань громадянської освіти та виховання, визначених Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.
Лютий: Місячник „Я − патріот і господар землі”.
Головне завдання заходів − виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості.
  Традиційні заходи: Ä свято „Собори наших душ”; Ä конкурс „Український лицар”; Ä конкурс „Шоу джентльменів”; Ä День закоханих; Ä Сократівські бесіди.

Березень: Місячник правового виховання „Я − громадянин України”
Формування правової культури передбачає прищеплення учнями поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
  Традиційні заходи: Ä конкурс малюнків; Ä відкриття засідання учнівського Парламенту; Ä зустрічі з працівниками правоохоронних органів; Ä бесіди, диспути, конференції, брей-ринги.
Квітень: Місячник екологічного виховання „Я − житель планети Земля”.
Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування в них екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи, почуття відповідальності за останню як за національне багатство; залучення вихованців до активної екологічної, природоохоронної діяльності; виховання в них нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
  Традиційні заходи: Ä виступ екологічної бригади „Доки не пізно”; Ä виховані заходи на тему: „Духовність − це норма людського життя”; Ä конкурс плакатів „Земля − наш спільний дім!”
Травень: Місячник трудового виховання „Ми − честь і гордість школи”.
Трудове виховання спрямоване на формування творчої особистості, умілого господаря, що володіє професійною майстерністю; озброєння школярів відповідними знаннями про сучасну економіку, трудовими навичками та вміннями, в тому числі застосовувати власні здібності у сфері виробництва, науки, освіти.
  Традиційні заходи: Ä декада „Пам’ять”; Ä благодійний концепт; Ä свято Останнього дзвоника.

Орієнтовний план проведення місячника правових знань
”Правова свідомість − показник вихованості учнів”

1 день: Засідання ради профілактики правопорушень серед учнівської молоді з питань проведення тижня. затвердження плану роботи. Виставка-огляд літератури на правову тематику „Людина і закон”. Конкурс-вікторина „Чи знаєш ти закон?”
2 день: День правил вуличного руху. Конкурс малюнків молодших школярів на право виховну тематику. Ділова гра для учнів 1-5 класів „В гостях у світлофора Моргайка”. Бесіди: „Світлофор”, „Закон вулиць і доріг”, „Ситуація на дорозі”, „Маршрути безпечного руху від школи додому”.
3 день: Бесіда-зустріч з медичними працівниками „Для вас, юнаки”, „Для вас, дівчата”. Диспут „Здорові звички чи життя в задоволення?”. Бесіда „Наркотики − соціальне зло”.
4 день: Виставка-конкурс учнівських малюнків та плакатів на право виховну тематику. Випуск сатиричної загально шкільної стінгазети „Круті новини”.
5 день: Диспути, конференції, „круглі столи”, інформаційні години, анкетування, тестування на різноманітну тематику: „Десять не можна”, „Правила, обов’язкові для всіх”, „Ми тепер не просто діти − ми тепер вже школярі”, „Що таке громадянська зрілість?”, „Яку людину можна вважати вихованою?”, „Культура спілкування між людьми”, „Закони нашої совісті”.
6 день: Батьківський день (батьківські збори, спільні виховні години для учнів та батьків) під девізом: „Батьки! Давайте жити дружно!” Батьківський лекторій: „Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості”, „Особливості юнацького віку та врахування їх у родинному вихованні”, „Профілактика шкідливих звичок школярів у сім’ї”, „Сімейні свята без спиртного: міф чи реальність”.

Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 2624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 7 | Параметри оцінки виховної роботи закладу освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.