Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Забезпечення функціонування системи виховної роботи школи

1. Створення навчально-матеріальної бази.

2. Розподіл обов’язків між адміністрацією навчального закладу, вчителями щодо керівництва окремими ланками виховної роботи.

3. Робота гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами, осередків, факультативів.

4. Роль шкільної бібліотеки в організації виховного процесу.

5. Добір і розстановка кадрів класних керівників (загальна кількість, стаж роботи, урахування досвіду, чий досвід вивчається і поширюється).

6. Організація підвищення науково-педагогічного рівня класних керівників:

Ø робота шкільного методичного об’єднання класних керівників;

Ø відповідність плану вимогам Положення про методичну роботу;

Ø актуальність проблеми, її зв’язок з проблемою школи;

Ø застосування активних форм організації занять (ділові, сюжетно-рольові ігри, дискусії, „круглі столи”, творчі зустрічі);

Ø ознайомлення класних керівників з інструктивно-методичними та нормативними документами Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки облдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації;

Ø ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом з питань виховання;

Ø наставництво, стажування молодих спеціалістів;

Ø використання інших форм удосконалення психолого-педагогічних знань і умінь класних керівників (семінари-практикуми, психолого-педагогічні семінари, творчі групи, конкурси педагогічної майстерності, педагогічні читання, науково-практичні конференції, консультування тощо).

7. Традиції, ритуали школи.

8. Реалізація виховних можливостей навчальних дисциплін.

9. Актуальність і зміст масових заходів, рівень самостійності та активності школярів у їх підготовці та проведенні. Поєднання словесно-інформаційних та практичних методів.

10. Реалізація основних напрямів виховання:

Ø виховання громадянина суверенної України;

Ø формування національної свідомості і наукового світогляду;

Ø створення високоморальних і гуманістичних відносин в учнівських колективах;

Ø формування основ художньо-естетичної освіченості та вихованості;

Ø робота з формування здорового способу життя, розвитку фізичних здібностей особистості;

Ø формування екологічної культури школярів, залучення їх до активної природоохоронної діяльності;

Ø виховання правової культури в учнів;

Ø робота з важковиховуваними дітьми;

Ø система профілактики правопорушень;

Ø сприяння родинно-сімейному вихованню;

Ø створення умов для самореалізації особистості.

11. Рівень учнівського самоврядування. Залучення учнів до громадської діяльності (охоплення дорученнями). Надання допомоги органам учнівського самоврядування з боку педагогічного колективу.

12. Діяльність дитячих та молодіжних об’єднань та організацій. Роль педагогічного колективу у наданні їм допомоги. Участь школярів у волонтерському русі.

13. Участь колективу навчально-виховного закладу у Всеукраїнському русі учнівської молоді „Моя земля − земля моїх батьків”.

14. Зв’язок з позашкільними установами, осередками культури.

15. Об’єднання зусиль школи, сім’ї, громадськості у вихованні підростаючого покоління:

Ø забезпечення єдності вимог до школярів з боку школи та сім’ї;

Ø робота з педагогічної просвіти батьківської громадськості (батьківські збори, батьківський лекторій);

Ø нетрадиційні форми роботи з батьками;

Ø роль школи, піклувальної ради у вирішенні проблем організації навчально-виховного процесу;

Ø співпраця з органами місцевого самоврядування, службою у справах сім’ї та молоді, відділом соціальних служб для молоді, службою у справах неповнолітніх, відділом внутрішніх справ, санітарно-епідеміологічною службою тощо.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  6. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.1 Програмне забезпечення
  11. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Організація виховної діяльності школи | IV. Контроль за станом виховної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.