IV. Контроль за станом виховної роботи
1. Оперативність та дієвість системи контролю за станом виховної роботи школи:
Ø обговорення проблем організації виховної роботи на засіданнях педагогічної ради (глибина вивчення, аналіз прийнятих рішень та якість їх виконання);
Ø накази з питань організації виховного процесу;
Ø узгодженість дій директора, заступника директора з виховної роботи, педагога-організатора;
Ø якісний аналіз відвіданих та проаналізованих заходів з боку адміністрації школи;
Ø вивчення досвіду роботи класних керівників;
Ø форми і методи визначення рівня вихованості учнів, соціально-педагогічних умові діяльності школи;
Ø роль і місце заступника директора школи з виховної роботи та педагога-організатора в організації виховної роботи школи.
Виховна робота класного керівника
| З досвіду діяльності Шумського РМК
|
Читайте також: - I. Аналіз контрольної роботи.
- I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
- I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|