Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика соціально-психологічної самоатестації колективу

Кожен учень класу повинен дати оцінку колективу (від 0 до 6 балів) за такими властивостями:

Властивість Опис властивості Оцінка в балах
Відповідальність − свідоме, сумлінне ставлення до навчання, до роботи.              
Колективізм − прагнення вирішувати всі питання спільно, керуючись інтересами колективу.              
Згуртованість − єдність думок з важливих питань життя класу.              
Організованість − уміння розподілити обов’язки так, щоб досягти найбільшої ефективності в спільній діяльності.              
Контактність − вміння співпрацювати з іншими учнями, колективами.              
Відкритість − доброчинні особисті стосунки членів колективу.              
Поінформованість − добре знання стану справ і один одного.              
6 балів − всі члени колективу мають відповідну властивість;  
5 балів − майже всі члени колективу мають таку властивість;  
4 бали − більшість членів колективу володіє даною властивістю;  
3 бали − половина колективу має таку властивість;  
2 бали − меншість колективу має таку властивість;  
1 бал − майже ніхто в колективі не володіє такою властивістю;  
0 балів − ніхто в колективі не володіє такою властивістю.  
                       

За результатами оцінки визначають середнє арифметичне, значення якого визначатиме один із трьох рівнів розвитку колективу:

низький − до 3 балів;
середній − від 3 до 3,9 балів;
високий − більш ніж 3,9 балів.

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторський ризик і методика його визначення
  10. В.О. Сухомлинський про методику виховання колективу.
  11. Вивчення класного колективу і написання його психолого-педагогічної характеристики
  12. Види вправ з лексики й методика їх проведення




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діагностична анкета класного керівника | Форми роботи з учнями

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.