Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми роботи з учнями

Пізнавальна діяльність: Ø усні журнали; Ø екскурсії; Ø конкурси, турніри, олімпіади; Ø класний лекторій; Ø навчальна конференція тощо.
Ціннісно- орієнтаційна діяльність: Ø аргументація педагогічних вимог, розкриття значення, сенсу і цінності норм етики; Ø диспути; Ø уроки культури; Ø бесіди за круглим столом.
Художньо- естетична діяльність: Ø концерти самодіяльності; Ø свята, тематичні вечори; Ø конкурси художньої самодіяльності; Ø виставки; Ø години поезії, музики, пісні; Ø театральні вистави.
Вільне спілкування: Ø класні свята, „Вогники”; Ø дня народження; Ø прогулянки; Ø змагання.
Суспільно корисна діяльність: Ø шефська допомога; Ø прибирання закріпленої території; Ø чергування в класі, школі.
Класні години: Ø „Духовна краса людини”; Ø „Здорові звички − здоровий спосіб життя”; Ø „Совість, воля, егоцентризм”; Ø „Про дівочу гордість і чоловічу гідність”; Ø „Закон і право”; Ø „Про честь людини”; Ø „Самоорганізація, самодисципліна, відповідальність”; Ø „Праця у моєму житті”.
Анкетне опитування: Ø соціально-професійні орієнтації учнів; Ø ставлення до шкідливих звичок і боротьби з ними; Ø розпорядок дня учня; Ø ставлення до навчання.
Диспути: Ø „Я серед людей − це проблема”; Ø „Любов’ю дорожити вмійте!”; Ø „Емоції і характер. У чому їхній взаємозв’язок?”; Ø „Про мету життя і шляхи її здійснення”; Ø „Злочин і покарання”; Ø „Свобода і відповідальність”.
Години спілкування: Ø „Світ моїх захоплень”; Ø „Наші менші друзі”.
Операції: Ø „Милосердя”; Ø „Турбота”.

Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика соціально-психологічної самоатестації колективу | Перелік заходів за напрямами виховання молодших школярів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.