Пізнавальна діяльність:
| Ø усні журнали;
Ø екскурсії;
Ø конкурси, турніри, олімпіади;
Ø класний лекторій;
Ø навчальна конференція тощо.
|
Ціннісно- орієнтаційна діяльність:
| Ø аргументація педагогічних вимог, розкриття значення, сенсу і цінності норм етики;
Ø диспути;
Ø уроки культури;
Ø бесіди за круглим столом.
|
Художньо- естетична діяльність:
| Ø концерти самодіяльності;
Ø свята, тематичні вечори;
Ø конкурси художньої самодіяльності;
Ø виставки;
Ø години поезії, музики, пісні;
Ø театральні вистави.
|
Вільне спілкування:
| Ø класні свята, „Вогники”;
Ø дня народження;
Ø прогулянки;
Ø змагання.
|
Суспільно корисна діяльність:
| Ø шефська допомога;
Ø прибирання закріпленої території;
Ø чергування в класі, школі.
|
Класні години:
| Ø „Духовна краса людини”;
Ø „Здорові звички − здоровий спосіб життя”;
Ø „Совість, воля, егоцентризм”;
Ø „Про дівочу гордість і чоловічу гідність”;
Ø „Закон і право”;
Ø „Про честь людини”;
Ø „Самоорганізація, самодисципліна, відповідальність”;
Ø „Праця у моєму житті”.
|
Анкетне опитування:
| Ø соціально-професійні орієнтації учнів;
Ø ставлення до шкідливих звичок і боротьби з ними;
Ø розпорядок дня учня;
Ø ставлення до навчання.
|
Диспути:
| Ø „Я серед людей − це проблема”;
Ø „Любов’ю дорожити вмійте!”;
Ø „Емоції і характер. У чому їхній взаємозв’язок?”;
Ø „Про мету життя і шляхи її здійснення”;
Ø „Злочин і покарання”;
Ø „Свобода і відповідальність”.
|
Години спілкування:
| Ø „Світ моїх захоплень”;
Ø „Наші менші друзі”.
|
Операції:
| Ø „Милосердя”;
Ø „Турбота”.
|