Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вивчення класного колективу і написання його психолого-педагогічної характеристики

Свої навчально-виховні завдання класний керівник здійснює через колектив класу. Від знання класного колективу, вміння його організувати значною мірою залежить успіх навчальних і виховних заходів.

1. Вивчення студентом класного колективу повинно бути тісно пов'язане з навчальною й виховною роботою, яку проводить студент у класі. У процесі цієї роботи він вивчає клас і, вивчивши ті чи інші сторони його життя і діяльності, використовує надбані знання в своїй подальшій роботі з класом.

1. Вивчення класного колективу студент розпочинає з перших днів своєї роботи в школі. Проводиться воно в процесі безпосередньої навчально-виховної роботи студента в закріпленому за ним класі (на уроках, під час вечорів, розваг, екскурсій, при виконанні громадських доручень, при проведенні зборів і т.п.).

1. Крім спостережень за особливостями поведінки класного колективу в цілому і окремих його членів у процесі навчання і дозвілля, громадської роботи, студент повинен використати для написання характеристики класу також шкільну документацію, анкетування, бесіди з класним керів­ником, учителями, учнями, метод узагальнення незалежних характерис­тик, методи соціометрії тощо.

2. Перед тим, як почати збирати матеріал для характеристики колективу, студент повинен ґрунтовно ознайомитися зі схемою вивчення класу. Наведена нижче схема є орієнтовною і може бути розширена чи скорочена залежно від обставин. Дані вивчення класу слід систематично фіксувати в щоденнику педагогічних спостережень.

3. Вивчаючи клас і складаючи його характеристику, потрібно впершу чергу мати на увазі ті моменти, що характеризують його як колектив (взаємовід­носини в класі, згуртованість, взаємодопомога, інтереси, громадська думка колективу, її вплив на окремих учнів, на їх поведінку і т. ін.).

4. Характеристика повинна містити опрацьовані результати дослідницької роботи, виконаної студентом, бути зв'язною, а не бути відповіддю на запи­тання, поставлені в схемі. У характеристиці потрібно не лише констатувати ті чи інші особливості класу як колективу, а й звернути особливу увагу на оцінку ефективності виховних заходів.

7. Характеристика колективу класу візується класним керівником і здається в кінці педагогічної практики керівникові практики для виставлення оцінки.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектувальна діяльність педагога вихователя. | Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.