МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики класу1. Загальні відомості про клас. - Кількість учнів, з них хлопців та дівчат. Віковий склад. Коли і як було сформовано цей колектив і яких змін він зазнав за час свого існування. 2. Структура колективу та взаємовідносини. - Чи є угрупування в колективі? - Чи існують конфлікти між окремими угрупуваннями та їх лідерами? - Ступінь згуртованості та узгодженості дій учнів у класі (у школі, поза школою). - Формальні та неформальні лідери в класі. - Як вирішуються в класі питання допомоги учням, які її потребують? - Наявність у класі учнів, які перебувають в ізоляції. Ставлення класу до новачків. - Особливості взаємин між хлопцями та дівчатами. 3. Ціннісні орієнтації класу. - Рівень громадянської зрілості учнів класу. Які суспільно значущі інтереси мають місце? - Духовні запити та пріоритетні цінності. - Моральні якості особистості, які більш за все цінують у цьому колективі, та якості, що викликають найбільший осуд. 4. Інтелектуальний розвиток класу. - Загальна характеристика успішності в класі. - Дисципліна класу на уроках. - Ставлення до списування, підказок, шпаргалок. - Чи прислуховуються учні до думки своїх товаришів по класу? - Чи легко учні класу знаходять спільну мову при розв'язанні тих чи інших проблем? - Громадська думка в класі. Чи часто вона змінюється і під впливом яких чинників? - Життя класу після уроків. Участь учнів у роботі гуртків, секцій, позашкільній діяльності. - Стан критики та самокритики в класі. Як сприймають учні класу критичні зауваження? 5. Емоційний клімат класу. - Який настрій переважає в класі? - Чи хвилюють невдачі класу всіх учнів? - Емоційне «благополуччя» чи «неблагополуччя» окремих учнів. - Чи вміють учні класу контролювати та регулювати свої емоції? 6. Вольові характеристики класу. - Чи здатний клас мобілізувати фізичні та духовні сили на подолання труднощів чи перепон? - Чи може клас швидко і самостійно приймати рішення. Прийнявши рішення, клас береться за його виконання чи зволікає з ним? - Чи завжди клас доводить справу до кінця? - Чи здатний клас на розумний і виправданий ризик? 7. Педагогічне керівництво класом. - Особистість класного керівника. Стиль його взаємовідносин з класом. Авторитетність. Здійснення диференційованого та індивідуального підходів при роботі з учнями. 8. Загальні психолого-педагогічні висновки. - Загальна характеристика рівня розвитку колективу класу. - Позитивні аспекти й недоліки в організації життя та діяльності класу. Рекомендації щодо подальшої роботи з конкретним класом.
Загальні вимоги до написання характеристики класу: - характеристика повинна бути повною (необхідно дати розгорнуті відповіді на всі питання схеми); - характеристика повинна бути аргументована результатами експериментального вивчення колективу класу за допомогою різних психолого-педагогічних методів; характеристику візує класний керівник. Читайте також:
|
||||||||
|