МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики класу1. Загальні відомості про клас. - Кількість учнів, з них хлопців та дівчат. Віковий склад. Коли і як було сформовано цей колектив і яких змін він зазнав за час свого існування. 2. Структура колективу та взаємовідносини. - Чи є угрупування в колективі? - Чи існують конфлікти між окремими угрупуваннями та їх лідерами? - Ступінь згуртованості та узгодженості дій учнів у класі (у школі, поза школою). - Формальні та неформальні лідери в класі. - Як вирішуються в класі питання допомоги учням, які її потребують? - Наявність у класі учнів, які перебувають в ізоляції. Ставлення класу до новачків. - Особливості взаємин між хлопцями та дівчатами. 3. Ціннісні орієнтації класу. - Рівень громадянської зрілості учнів класу. Які суспільно значущі інтереси мають місце? - Духовні запити та пріоритетні цінності. - Моральні якості особистості, які більш за все цінують у цьому колективі, та якості, що викликають найбільший осуд. 4. Інтелектуальний розвиток класу. - Загальна характеристика успішності в класі. - Дисципліна класу на уроках. - Ставлення до списування, підказок, шпаргалок. - Чи прислуховуються учні до думки своїх товаришів по класу? - Чи легко учні класу знаходять спільну мову при розв'язанні тих чи інших проблем? - Громадська думка в класі. Чи часто вона змінюється і під впливом яких чинників? - Життя класу після уроків. Участь учнів у роботі гуртків, секцій, позашкільній діяльності. - Стан критики та самокритики в класі. Як сприймають учні класу критичні зауваження? 5. Емоційний клімат класу. - Який настрій переважає в класі? - Чи хвилюють невдачі класу всіх учнів? - Емоційне «благополуччя» чи «неблагополуччя» окремих учнів. - Чи вміють учні класу контролювати та регулювати свої емоції? 6. Вольові характеристики класу. - Чи здатний клас мобілізувати фізичні та духовні сили на подолання труднощів чи перепон? - Чи може клас швидко і самостійно приймати рішення. Прийнявши рішення, клас береться за його виконання чи зволікає з ним? - Чи завжди клас доводить справу до кінця? - Чи здатний клас на розумний і виправданий ризик? 7. Педагогічне керівництво класом. - Особистість класного керівника. Стиль його взаємовідносин з класом. Авторитетність. Здійснення диференційованого та індивідуального підходів при роботі з учнями. 8. Загальні психолого-педагогічні висновки. - Загальна характеристика рівня розвитку колективу класу. - Позитивні аспекти й недоліки в організації життя та діяльності класу. Рекомендації щодо подальшої роботи з конкретним класом.
Загальні вимоги до написання характеристики класу: - характеристика повинна бути повною (необхідно дати розгорнуті відповіді на всі питання схеми); - характеристика повинна бути аргументована результатами експериментального вивчення колективу класу за допомогою різних психолого-педагогічних методів; характеристику візує класний керівник. Читайте також:
|
||||||||
|