Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема складання характеристики класного колективу.

 

1. Склад класу за віком і статтю.

2. Актив класу і його провідне ядро. Характеристика активу і тих, що беруть участь в колективному житті класу. Об’єктивні і суб’єктивні факти, які заважають згуртованості класу.

3. Стан організованості класу. Стиль і тон у взаєминах. Характер і спрямованість товаришування і дружби. Взаємини між дівчатами і хлопцями.

4. Морально-політична спрямованість колективу класу, характер і спрямованість суспільної і самодіяльної ініціативи, реагування на політичні події в країні і за рубежем ставлення до навчання і праці.

5. Успішність класу, загальні показники з окремих навчальних предметів, дисципліна і успішність за тижнями, місяцями і чвертями. Їх динаміка.

6. Кругозір(світогляд) учнів: загальний розвиток, інтереси, культура мови, ставлення до мистецтва і літератури, погляди на громадське життя, ставлення до своїх обов’язків.

7. Культура поведінки:

- в школі, на уроках;

- поза уроками, на зборах і під час розваг.

1. Заходи виховного впливу на учнів через колектив та їх ефективність. Вплив колективу класу.

2. Вплив на колектив класу вчителі і класного керівника. Їх авторитет. Труднощі в керівництві класом і причини, що зумовлюють їх.

10. Заходи, необхідні для зміцнення колективу класу і що на вашу думку треба було б зробити в першу чергу вчителям та класному керівникові.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. N Уроки класного читання
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  9. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  10. Акустичні характеристики порід
  11. Алгоритм діяльності класного керівника
  12. Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики класу | Завдання , методи, принципи вивчення учня. Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики вичення учня.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.048 сек.