Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Центральна нервова система

1. Нервова система: функції, класифікація.

2. Нейрон: визначення, частини нейрона, морфологічна класифікація нейронів, їх будова, топографія, функції.

3. Сіра речовина центральної нервової системи: будова, функції.

4. Біла речовина центральної нервової системи: будова, функції.

5. Нервові волокна, пучки, корінці, нерви: їх будова.

6. Нервові вузли: класифікація, топографія, функції.

7. Будова простої і складної рефлекторної дуги.

8. Розвиток центральної нервової системи в ембріогенезі. Основні етапи формування нервової системи в філогенезі.

9. Розвиток спинного мозку в ембріогенезі. Вади розвитку.

10. Спинний мозок: топографія, верхня і нижня межі, зовнішня будова; описати і продемонструвати на препараті.

11. Де проводять пункцію для взяття спинномозкової рідини? Анатомічне обґрунтування.

12. Кінський хвіст: топографія, утворення; описати і продемонструвати на препараті.

13. Сегменти спинного мозку: визначення, межі.

14. Частини спинного мозку та їх сегменти.

15. Будова спинного мозку на повздовжньому розрізі.

16. Будова спинного мозку на поперечному розрізі: рога, іх відношення до сегментів.

17. Центральний канал: розвиток, топографія, будова, вміст; поняття про інтраспінальний орган.

18. Сіра речовина спинного мозку: задні рога, типи нейронів, що їх утворюють; ядра і функціональна характеристика.

19. Сіра речовина спинного мозку: бічні рога, типи нейронів, що їх утворюють; ядра і функціональна характеристика в різних сегментах.

20. Сіра речовина спинного мозку: передні рога, типи нейронів, що їх утворюють; ядра і функціональна характеристика.

21. Біла речовина спинного мозку: класифікація; короткі волокна, їх утворення, топографія і функції.

22. Біла речовина спинного мозку: довгі волокна, класифікація, їх утворення, топографія і функції.

23. Біла речовина спинного мозку: передні канатики, їх межі, провідні шляхи, що їх утворюють.

24. Біла речовина спинного мозку: бічні канатики, їх межі, провідні шляхи, що їх утворюють.

25. Біла речовина спинного мозку: задні канатики, їх межі, провідні шляхи, що їх утворюють.

26. Спинномозковий вузол: топографія, будова, функції.

27. Оболонки спинного мозку , простори між ними, їх вміст.

28. Фіксуючий апарат спинного мозку: утворення, топографія.

29. Розвиток головного мозку: джерела; стадія трьох мозкових пухирів.

30. Розвиток головного мозку: стадія п’яти мозкових пухирів та їх похідні.

31. Аномалії розвитку головного мозку.

32. Головний мозок: ембріологічна класифікація (ромбоподібний – задній, середній, передній мозок), їх похідні.

33. Ромбоподібний (задній мозок): його похідні, продемонструвати на препараті.

34. Головний мозок: частини ( анатомічна класифікація).

35. Стовбур головного мозку: розвиток, частини.

36. Довгастий мозок: розвиток, межі, зовнішня будова; описати і продемонструвати на препаратах.

37. Довгастий мозок: сіра і біла речовина, будова, топографія, функціональне значення.

38. Міст: розвиток, межі, зовнішня будова, описати і продемонструвати на препаратах.

39. Міст: сіра і біла речовина, будова, топографія, функціональне значення.

40. Присередня петля: утворення, склад, топографія, функціональне значення.

41. Ретикулярна формація: топографія, будова (основні ядра), зв’язки, функціональне значення.

42. Ромбоподібна ямка: утворення, межі, рельєф. Проекція ядер черепних нервів.

43. Четвертий шлуночок: розвиток, топографія, стінки, сполучення.

44. Перешийок ромбоподібного мозку: його частини.

45. Середній мозок: розвиток, межі, зовнішня будова, частини;описати і продемонструвати на препаратах.

46. Середній мозок: зовнішня будова, сіра речовина, її функціональне значення, провідні шляхи.

47. Середній мозок: ніжки мозку, їх частини, межі, будова сірої і білої речовини; топографія провідних шляхів.

48. Мозочок: розвиток, зовнішня будова; описати і продемонструвати на препаратах.

49. Мозочок: сіра речовина, її функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

50. Мозочок: класифікація частин мозочка за філогенетичним принципом.

51. Мозочок: класифікація білої речовини; описати і продемонструвати на препаратах.

52. Мозочок: склад верхніх мозочкових ніжок.

53. Мозочок: склад середніх мозочкових ніжок.

54. Мозочок: склад нижніх мозочкових ніжок.

55. Передній мозок: його похідні, продемонструвати на препараті.

56. Проміжний мозок: частини (за Міжнародною анатомічною номенклатурою – Український стандарт); описати і продемонструвати на препаратах.

57. Таламічний мозок: частини, описати і продемонструвати на препаратах.

58. Таламус: зовнішня будова, описати і продемонструвати на препаратах; ядра таламуса, їх функціональне значення.

59. Метаталамус: частини, їх функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

60. Епіталамус: частини, їх функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

61. Гіпоталамус: частини, зовнішня будова;описати і продемонструвати на препаратах.

62. Гіпоталамус: ядра, їх топографія, функціональне значення.

63. Третій шлуночок: розвиток, стінки, сполучення; описати і продемонструвати на препаратах.

64. Кінцевий (великий) мозок: частини, описати і продемонструвати на препаратах.

65. Півкулі великого мозку: частини, описати і продемонструвати на препаратах.

66. Мозолисте тіло, його топографія, частини, функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

67. Склепіння: його топографія, частини, функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

68. Нюховий мозок: частини, їх компоненти, функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

69. Основні ядра: топографія, частини, функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

70. Смугасте тіло: топографія, частини, функціональне значення; описати і продемонструвати на препаратах.

71. Лімбічна система: компоненти, функціональне значення.

72. Бічні шлуночки: розвиток, частини, топографія, стінки, сполучення; описати і продемонструвати на препаратах.

73. Біла речовина півкуль великого мозку: класифікація, функціональне значення.

74. Біла речовина півкуль великого мозку: класифікація асоціативних волокон, функціональне значення.

75. Біла речовина півкуль великого мозку: спайкові волокна, їх функціональне значення.

76. Біла речовина півкуль великого мозку: проекційні волокна, класифікація, функціональне значення.

77. Біла речовина півкуль великого мозку: внутрішня капсула, її топографія, частини, провідні шляхи, що проходять в кожній частині.

78. Будова кори півкуль великого мозку. Роботи В.О.Беца.

79. Півкулі великого мозку: поверхні, частки, їх межі; описати і продемонструвати на препаратах.

80. Рельєф (борозни та звивини) верхньобічної поверхні півкуль головного мозку; описати і продемонструвати на препараті.

81. Рельєф (борозни та звивини) присередньої поверхні півкуль головного мозку; описати і продемонструвати на препараті.

82. Рельєф (борозни та звивини) нижньої поверхні півкуль головного мозку; описати і продемонструвати на препараті.

83. Рельєф лобової частки: описати і продемонструвати на препаратах. Локалізація кіркових кінців аналізаторів в корі лобової частки.

84. Рельєф тім’яної частки: описати і продемонструвати на препаратах. Локалізація кіркових кінців аналізаторів в корі тім’яної частки.

85. Рельєф скроневої частки: описати і продемонструвати на препаратах. Локалізація кіркових кінців аналізаторів в корі скроневої частки.

86. Рельєф потиличної частки: описати і продемонструвати на препаратах. Локалізація кіркових кінців аналізаторів в корі потиличної частки.

87. Оболони головного мозку: назвати, описати і продемонструвати на препаратах.

88. Відмінності між твердою оболоною головного і спинного мозку.

89. Тверда оболона головного мозку та її похідні, описати і продемонструвати на препаратах.

90. Оболони головного мозку: міжоболонкові простори, їх вміст.

91. Утворення і відтік спинномозкової рідини. Аномалії розвитку оболон головного мозку.

92. Підпавутинний простір: утворення, цистерни, сполучення.

93. Провідні шляхи ЦНС: визначення, класифікація.

94. Соматосенсорні шляхи свідомої чутливості: шлях епікритичної чутливості (свідомої пропріоцептивної чутливості).

95. Соматосенсорні шляхи свідомої чутливості: шлях пропріоцептивної чутливості. (больової і температурної чутливості).

96. Соматосенсорні шляхи свідомої чутливості: шлях пропріоцептівної чутливості (тактильної чутливості).

97. Соматосенсорні шляхи свідомої чутливості: шлях больової, температурної, тактильної та свідомої пропріоцептивної чутливості від голови та шиї.

98. Соматосенсорні шляхи несвідомої чутливості (пропріоцептивної чутливості мозочкового направлення).

99. Низхідні провідні шляхи: класифікація.

100. Пірамідні шляхи: кірково-спинномозковий шлях.

101. Пірамідні шляхи: кірково-ядерний шлях.

102. Екстрапірамідна рухова система: центри, функції.

103. Провідні шляхи екстрапірамідної рухової системи.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 1343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Органи чуття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.