Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ

ВВЕДЕННЯ В СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Соціальне та економічне значення пошкоджень у сучасному суспільстві дуже велике. Травми, зокрема важкі, зустрічаються все частіше. Особливо це стосується дорожньо-транспортних пригод.

Тяжкі пошкодження доволі часто закінчуються смертю. Основними причинами смерті в перші часи є травматичний шок, кровотеча, пошкодження життєво важливих органів. В перші дні після травми – синдром взаємного обтяження з розвитком декомпенсації декількох систем.

Травма – це пошкодження, що викликане дією зовнішньої сили та призвело до порушення анатомічної цілості й фізіологічної функції тканин, органа, системи органів або організма в цілому.

Травматологія тісно пов’язана з розвитком техніки, механізацією виробництва, урбанізацією, станом транспорту, збільшенням швидкості пересування, розвитком знаряддя та методів знищення людей.

С.С. Юдін вважав, що травматологія – ще частина хірургії, що займається лікуванням наслідків травм.

По суті травматологія не може бути вузькою спеціальністю, її об’єктом є широке поле наслідків пошкоджень будь-яких органів та частин організму. Тому лікар-травматолог повинен самостійно розбиратися в різних пошкодженнях – бути справжнім полівалентним спеціалістом.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОБСТЕЖЕННЯ ТРАВМАТОЛОГІЧНИХ ТА ОРТОПЕДИЧНИХ ХВОРИХ

Види положень хворих з патологією опорно-рухового апарату. Способи визначення осі кінцівок, хребта. Основні види деформацій осі кінцівок та хребта. Способи пальпацiї і перкусiї у ортопедо-травматологічних хворих. Способи визначення обсягу рухів у суглобах. Види контрактур. Способи виміру довжини та окружності кінцівок. Види вкорочення кінцівок, способи їх визначення. Деформації хребта (сколіоз, кіфоз, лордоз). Зміни ходи (кульгавість, її види). Абсолютні та відносні клінічні ознаки переломів, вивихів. Достовірні та вірогідні признаки захворювань суглобів та хребта. Спеціальні засоби діагностики в травматології та ортопедії. Показання до їх застосування. Методика інтерпретації одержаних даних. Рентгенологічні ознаки переломів, вивихів та найбільш частих захворювань.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оснащення | Методи обстеження хворих

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.